برخی مسائل شایسته طرح در جلسه نبود/ ربیعی وزیر کار ماند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: یک سری از مسائل جزیی در جلسه مطرح شد که شایسته نیست که هیچ زمانی به آنها پرداخته شود.

احمد بیگدلی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز با اشاره به مسایل مطرح شده در جلسه استیضاح ربیعی، وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در ابتدا تعداد 5 نفر از استیضاح کنندگان وزیر کار شروع به صحبت کردند و بعد وزیر کار دفاعیات خود را در خصوص مسایل مطرح شده از سوی استیضاح کنندگان ارائه داد.

او در ادامه بیان کرد: بعد از ارائه صحبت‌های نمایندگان و وزیر رای‌گیری آغاز شد تا اینکه حدود 126 نفر رای موافق، 124 نفر رای موافق استیضاح و دو نفر رای ممتنع به وزیر کار دادند. طبق آیین نامه جدید رای ممتنع به عنوان رای منفی محسوب شد بنابراین رای ارائه شده به صورت مساوی بود اما به دلیل اینکه استیضاح را به رای گذاشته بودند، استیضاح رای نیاورد و ربیعی در وزارت کار ماندنی شد.

بیگدلی به مسایلی که در جلسه استیضاح عنوان شد اشاره و خاطرنشان کرد: یک سری از مسائل جزیی در جلسه مطرح شد که شایسته نیست که هیچ زمانی به آنها پرداخته شود ولی دیگر مسایل مربوط به هواپیمایی آسمان، کشتی سانچی، شرکت های زیر مجموعه وزارت کار به خصوص شستا، بیکاری، اشتغال و صندوق های بازنشستگی بود که استیضاح کنندگان به آن توجه و مسایلی را در این زمینه مطرح کردند.

401

کد خبر: 915594

وب گردی

وب گردی