آخوندی با عملکرد نارس، بی انگیزگی خود را فریاد زد

نماینده مردم کهکلویه و بویر احمد گفت: آخوندی با عملکرد نارس ، بی انگیزگی خود را فریاد زده است؛ وی مسئولیت حوادث اخیر را برعهده نگرفت و حتی حاضر به عذرخواهی نشد.

به گزارش ایسکانیوز ، عدل هاشمی‌پور نماینده مردم کهکلویه و بویر احمد در مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه( 22 اسفند ماه) در موافقت با استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: در ماجرای سقوط هواپیما، دنا را مقصر کردند، باید دنا را با لودر و پیکور صاف کنیم تا بتوانیم هواپیما داشته باشیم؟

وی ادامه داد: برادران عزیز، فکر کنید که با گونی، سر و پا و دست را به پایین می آورند. امروز ما جواب خانواده های آنان را چه بدهیم؟ اکنون کسی که در دنیا نیست مقصر شناخته شده، کارشناسان خلبان را مقصر کرده اند.

هاشمی‌پور تصریح کرد: آخوندی با عملکرد نارس ، بی انگیزگی خود را فریاد زده است؛ وی مسئولیت حوادث اخیر را برعهده نگرفت و حتی حاضر به عذرخواهی نشد. در همه جای دنیا وقتی چنین حوادثی رخ می دهد، مسئولان آن استعفا می دهند و زیبنده بود آخوندی هم این کار را انجام می داد.

نماینده مردم کهکلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: ملت ایران از جمله مردم شجاع استان کهگیلویه و بویراحمد، جنگ 8 ساله را پایان دادند، اما تحمل بی عدالتی و ناکارآمدی مدیران را ندارند.

کد خبر: 915661

وب گردی

وب گردی