تسریع در احداث چهارخطه «پلدختر – خرم‌آباد»

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاتی از چهارخطه «پلدختر – خرم‌آباد» به بهره‌برداری می‎رسد.

به گزارش ایسکانیوز، «سید حمیدرضا کاظمی» با بیان این‌که یکی از مطالبات جدی مردم حوزه انتخابیه «پلدختر- معمولان» راه ارتباطی با مرکز استان و کشور است، اظهار کرد: چهارخطه «پلدختر – خرم‌آباد» مرکز کشور را به غرب(استان‎های کرمانشاه و ایلام) و جنوب(خوزستان) متصل می‎کند.

وی ادامه داد: جاده پلدختر مسیر سخت و پرپیچ و خمی بود که همیشه حادثه‌آفرین بوده و در گذشته توجهی به عریض و چهارخطه کردن آن نشده است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی افزود: از طریق وزیر مسکن و شهرسازی و مدیران کل راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده‌ای لرستان و نطق‎های پیش از دستور این مطالبه جدی در دستور کار قرار گرفت.

کاظمی ادامه داد: در چند قطعه از مسیر کار به اتمام رسیده و بخش‎هایی از آن زیر بار ترافیک رفته است و با قول‎هایی که مسئولین ذیربط داده‎اند قطعاتی از چهارخطه پلدختر – خرم‌آباد به بهره‌برداری می‎رسد.

وی تصریح کرد: قطعه‎ای از مسیر 14 کیلومتر با 1450 متر تونل است که به پیمانکار سپرده شده و پیگیریم به عنوان عیدی و دستاوردی به نتیجه برسد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مسئولان اجرایی مسکن و شهرسازی قول مساعد برای اتمام این پروژه‎ها داده‌اند و انتظار داریم مدیر کل مسکن و شهرسازی استان به این قول‎ها عمل کنند.

901

کد خبر: 917737

وب گردی

وب گردی