اهتزاز  پرچم  کشورمان در اماکن عمومی ، معابر تجاری و مسکونی

مدیریت شهری منطقه13 پیشگامان انقلاب اسلامی،با مشارکت شورایاران و شهروندان منطقه پرچم جمهوری اسلامی ایران را در اماکن عمومی ، معابر تجاری و مسکونی نصب می کند.

به گزارش ایسکانیوز مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه 13 ،پرچم ۳ رنگ منقش به نام پروردگار را سمبل، نماد و نشانه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد که برای برافراشته ماندن این پرچم جوانان کشور از جان خود گذشتند ، پس وظیفه ماست برای حفظ ان فرهنگ سازی کنیم.

وی بر اهمیت توجه به پرچم و فرهنگ سازی احترام به ان به عنوان نماد و هویت ملی در تحکیم وحدت ملی تاکید کرد و یاد آور شد: در این راستا، شهرداری منطقه تصمیم دارد سر در کلیه اماکن مسکونی و تجاری منطقه پرچم نصب کند و این حرکت همزمان با میلاد حضرت علی علیه السلام و روز ۱۲ فروردین از مسجد انصار الحسین (ع) واقع در ناحیه ۲آغاز شد.

شهردارمنطقه تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می کنم طی سالجاری با مشارکت شورایاران و شهروندان پرچم جمهوری اسلامی ایران در کلیه معابر منطقه به اهتزاز درآید.

وی افزود: به نوعی سعی داریم با اهتزاز پرچم کشورمان در محلات و معابر منطقه، احترام به پرچم را فرهنگ سازی کنیم ، امیدوارم این طرح دردر دیگر مناطق شهر تهران تسری یابد.

700

کد خبر: 920043

وب گردی

وب گردی