مورینیو: آنقدر که بقیه فکر می کنند، تیم بدی نیستیم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی 3-2 تیمش در دربی منچستر، اعلام کرد که تیمش به آن اندازه که خیلی ها فکر می کنند، بد نیست.

به گزارش ایسکانیوز، شیاطین سرخ در نیمه اول دیدار امشب مقابل رقیب همشهری با دو گل عقب افتادند اما در نیمه دوم توانستند با گل های پل پوگبا (دو گل) و کریس اسمالینگ، به پیروزی برسند. مورینیو تاکید کرد که برایش اهمیت زیادی دارد که تیمش رتبه دوم جدول را حفظ کند.

او به خبرنگاران گفت:" ما نسبت به فصل قبل عملکرد بهتری داشتیم؛ امتیازات بیشتر، پیروزی های بیشتر، گل های بیشتر، گل های خورده کمتر. همه چیز برای ما بهتر بود اما کافی نبود زیرا سیتی در این فصل دست از بردن برنداشت.

اما ما آن تیمی نیستیم که بقیه فکر می کنند. ما آنقدر که بقیه فکر می کنند، بد نیستیم. من آنقدر که بقیه فکر می کنند، مربی بدی نیستم. بازیکنانم هم آنقدر که مردم فکر می کنند، بد نیستند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم این را ثابت کنیم. ما دومین تیم برتر انگلیس هستیم.

شروع بد نیمه اول؟ من از گل اول واقعا ناراحت شدم و فکر می کنم این سومین گلی بود که آنها در این فصل روی ضربه کرنر به ما زدند. با دریافت گل دوم، برای بازیکنان بسیار مهم بود که اعتماد به نفس شان را حفظ کنند. ما بیش از هر تیم دیگری مقابل منچسترسیتی توپ را به گردش درآوردیم. کمی از جلوتر پرس کردیم و با حفظ فرم بازی مان، به یک نتیجه خوب رسیدیم.

فکر می کنم از نظر ریاضی ما به 6 امتیاز نیاز داریم تا در جمع چهار تیم بالای جدول بمانیم و پیروزی امشب هم بخشی از تلاش ما برای رسیدن به این هدف است.

چالش ما قرار گرفتن در رتبه دوم است اما می خواهم به سیتی برای قهرمانی اش تبریک بگویم زیرا آنها در آستانه قهرمانی هستند و شایسته این عنوان هم هستند. آنها هیچ شانسی به بقیه ندادند زیرا در این فصل بی وقفه قهرمان شدند."

606

کد خبر: 920049

وب گردی

وب گردی