علی‌قاضی: سال 96 برای گلف بانوان، سال پر باری بود/ صددرصد تجهیزات وودبال را خودمان ساختیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون گلف گفت: در سال 1396 صددرصد تجهیزات وودبال را خودمان ساختیم و از فدراسیون آسیایی در رشته وودبال، میزبانی گرفتیم.

نفیسه علی‌قاضی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت گلف بانوان اظهار داشت: سال 1396 برای گلف بانوان، سال بسیار خوب و پر باری بود. در این سال مسابقات قهرمانی کشور در سطح بانوان خیلی عالی برگزار شد و بانوان ما به مسابقات جام بین المللی سینگا در تایلند اعزام شدند و نتایج قابل قبولی نیز کسب کردند.

وی ادامه داد: ماکلاس جهانی مربیان گلف در بخش آقایان و بانوان هم در اردیبهشت ماه سال 1396 با حضور مربی استرالیایی به خوبی برگزار شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون گلف تصریح کرد: گلف بانوان پتانسیل بسیار بالایی برای پیشرفت در ورزش کشور دارد و این رشته در تمام نقاط ایران در حال رشد است. گلف بانوان نیاز به دانش فنی بالاتری دارد و ما تصمیم گرفته ایم اعزام های برون مرزی بانوان را افزایش دهیم تا به موفقیت های بیشتری دست یابیم تا ورزشکاران ما با استانداردهای روز دست یابیم. ما به دنبال این نکته هستیم تا ورزشکاران ما در بالاترین سطح قرار بگیرند و تبدیل به ورزشکارانی حرفه ای شوند، به همین خاطر کار استعدادیابی در مدارس کشور را آغاز کرده ایم تا در آینده از این ورزشکاران با استعداد استفاده کنیم.

علی‌قاضی خاطرنشان کرد: گلف ورزش سبز و خانواده است و همچنین ورزش در طبیعت نام دارد، به همین دلیل از لحاظ ساختاری مناسب ورود خانواده ها برای تماشا و استقاده از گلف است. ما در گلف داور نداریم و تنها ناظر داریم که به همین دلیل گلف، ورزش اخلاق نامیده شده است.

604

کد خبر: 920156

وب گردی

وب گردی