نفتی ها را تحریک می کنند/ پای مربیان سابق در میان است

شنیده می شود برخی بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران توسط مربیان سابق خود تحریک می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال نفت تهران که فصل گذشته در نیمه بالایی جدول رده بندی لیگ برتر ایستاد و کاپ قهرمانی جام حذفی هم را بالای سر برد، حالا در رتبه پانزدهم جدول رده بندی لیگ هفدهم قرار دارد و برای فرار از منقطه سقوط تلاش می کند.
نفت در فصل جاری تغییر و تحولات زیادی را روی نیمکت تجربه کرد و بارها و بارها شاهد رفت و برگشت مربیانی مانند حمید درخشان و علی کریمی بود. در نهایت هومن افاضلی، سرمربی نفت شد و پس از روی کار آمدن در هفته های ابتدایی توانست نتایج نسبتا قابل قبولی کسب کند اما او هم روی دور باخت افتاد. نفتی ها در آخرین بازی خود مقابل استقلال، یک شکست خانگی را تجربه کردند اما علاوه بر از دست دادن 3 امتیاز، ترکش های دیگری نیز به طلایی پوشان خورد و 2 بازیکن و یک مربی از این تیم کنار گذاشته شدند.
شنیده می شود برخی از مربیان سابق باشگاه نفت تهران که تعدادی از بازیکنان فعلی را به جمع طلایی پوشان اضافه کرده اند، تماس هایی با شاگردان سابق خود برقرار می کنند و تمرکزشان را بر هم می زنند. شنیده ها حکایت از آن دارد که به بازیکنان وعده می دهند مدیریت کنونی باشگاه نفت، دوام چندانی ندارد و راه برای بازگشت مربیان سابق دوباره باز خواهد شد.
این موضوع سبب ناراحتی مربیان و مدیران باشگاه نفت شده و سعی دارند بازیکنان را برای 4 هفته پایانی آماده نگه دارند تا دیدارهای حساس آخر فصل را به دلیل حواشی از دست ندهند.

کد خبر: 920445

وب گردی

وب گردی