نوروزی:برانکو نمی تواند چشمانش را روی توانایی های مسلمان ببندد/ هیچ وقت به حقم در فوتبال  نرسیدم

آقای گل اسبق لیگ برتر گفت: به حقم در فوتبال نرسیدم اگر کمی زودتر وارد این عرصه می شدم و یا اینکه آن مصدومیت های طولانی مدت نبود شاید بیش از صد بازی ملی در کارنامه داشتم.

رضا نوروزی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، ضمن تبریک قهرمانی پرسپولیس گفت: باید به پرسپولیس بابت دومین قهرمانی متوالی تبریک گفت چراکه تکرار قهرمانی کاری به مراتب سخت تر از قهرمان شدن است.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه طی هفته های گذشته انتقادهای زیادی نسبت به سبک پرسپولیس وارد شده است نیز، تشریح کرد: پرسپولیس تعدادی از بازیکنان اصلی خود را از دست داد اما با این حال بازهم با اقتدار قهرمان لیگ برتر شد. افت در مقاطعی از فصل برای هر تیمی در فوتبال امری طبیعی محسوب می شود و این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که بخشی از این افت ناشی از مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس آنهم چند هفته پیش از پایان رقابت ها بود و بازیکنان مسلما بخشی از انگیزه خود را پس از این موضوع از دست دادند.

نوروزی به نیمکت نشینی های مداوم مسلمان هم واکنش نشان داد و افزود: برانکو مربی بزرگی است و همواره به بهترین شکل ممکن تیم را مدیریت می کند اما نمی دانم مشکل مسلمانو برانکو دقیقا چیست اما مسلمان بازیکن تاثیرگذاری محسوب می شود و آمار پاس گل های او نیز گواه همین موضوع است و نبود او روی عملکرد پرسپولیس تاثیر منفی گذاشته است.

آقای گل اسبق پرسپولیس در رابطه با وضعیت خودش هم خاطرنشان کرد: کلاس های مربیگری را طی کرده ام و مدرکم را هم گرفته ام اما می خواهم برای فصل آینده بازهم فوتبال بازی کنم.

وی در رابطه با میزان آمادگی جسمانی خود هم گفت: طی یکسال گذشته به صورت مداوم تمرین کرده ام و از نظر میزان آمادگی جسمانی شرایط خوبی دارم و می توانم بازهم بازی کنم.

نوروزی با بیان اینکه در فوتبال همواره بدشانس بوده است تصریح کرد: در فوتبال به حقم نرسیدم و اگر کمی زودتر وارد این عرصه می شدم یا اینکه با آن مصدومیت های طولانی مدت روبرو نمی شدم شاید در حال حاضر بیش از صد بازی ملی در کارنامه داشتم.

وی همچنین افزود: در برهه اولی که مصدوم شدم توانستم بازهم به روزهای خوبم بازگردم اما در بار دومی که در پرسپولیس مصدوم شدم با توجه به اینکه ناچار شدم از این تیم هم جدا شوم از نظر روحی و روانی با مشکلات فراوانی روبرو شدم و جدا شدن از پرسپولیس به معنای پایان یافتن تمام آن رویاهای شیرینی بود که در سر داشتم در این تیم به آن ها دست پیدا کنم.

606

کد خبر: 921136

وب گردی

وب گردی