گرامیداشت یاد و نام شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد گفت: ماهرچه داریم از شهداء داریم و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد که ازبرکات این انقلاب و نظام است به این شهداء و راه آنها مدیون است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد مهاباد ،حجت الاسلام آقا محمدی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد در مراسمی که امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد به مناسبت سالگرد یادمان شهدای گمنام با حضور مسئولین شهری در داخل محوطه دانشگاه ،بر سر مزار شهداءبرگزار شد گفت: سه گروه روز قیامت نزد خداوند شفاعت می کنند؛ انبیاء، علماء و شهداء. ماهرچه داریم از شهداء داریم و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد که ازبرکات این انقلاب و نظام است به این شهداء و راه آنها مدیون است.

وی افزود: اینکه می گوئیم شهداء شرمنده ایم درواقع توجیهی برای وظایف و اعمال انجام نشده خودمان است بهتر است بگوئیم شهداء آماده ایم؛ مخصوصأ امروز که ایران با تهاجم فرهنگی روبرو است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد در ادامه همه دانشجویان و جوانان را تشویق کرد که پیرو راه اسلام ناب محمدی و راه شهیدان باشند که از جان و مال خود برای حفظ آبرو و دین وشرف این مملکت گذشتند و از جامعه دانشگاهی به عنوان دست بوسان شهداء وایثارگران که اسوه کامل عزت، ایمان و تمام خوبیها هستند، نام برد.

با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام که با نام رفتند و بی نام ماندند و صلوات بر روح پاک و همیشه جاویدانشان، مراسم به اتمام رسید.

204

کد خبر: 932734

وب گردی

وب گردی