هیچ اثری از پیکر کادر پرواز "تهران-یاسوج" یافت نشده است

معاون استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت: هنوز هیچ اثری از افراد کادر پرواز هواپیمای تهران — یاسوج یعنی خلبان و کمک خلبان یافت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، چندی بیش خبری مبنی بر پیدا شدن بافت‌هایی از اجساد خلبان و کمک خلبان هواپیمای ATR "تهران-یاسوج" در ارتفاعات دنا در رسانه ها پیچید که برخی این خبر را تکذیب و برخی تایید کردند.

عزیز فیلی در رابطه با این خبر به خبرنگار ایسکانیوز، گفت: هنوز هیچ اثری از افراد کادر پرواز یعنی خلبان و کمک خلبان هواپیمای ATR "تهران-یاسوج"یافت نشده است.

وی ادامه داد: تا کنون 60 نفر احراز هویت شده اند که پیکرهایشان از پیکر سالم تا قطعاتی از اعضای بدن پیدا شده است.

معاون استاندار افزود: وضعیت آب و هوا در این منطقه نامناسب است اما هنوز عملیات جست وجو برای پیدا کردن پیکرهای این حادثه تا آخرین لحظه ادامه خواهیم داد.

فیلی همچنین در پاسخ به این سوال که پایان عملیات چه زمانی است، گفت: پایان عملیات را نمی توانیم اعلام کنیم.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن سال 1396، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

سرنشینان این هواپیما 65 نفر بوده اند که می توان از جمله این افراد دو نیروی امنیتی، دو مهماندار، دو خلبان و همچنین بقیه افراد سرنشین هواپیما مسافران این پرواز بودند.

اگرچه لاشه هواپیما 48 ساعت پس از سقوط، پیدا شد اما به دلیل شرایط نامناسب هوا عملیات جست و جو و انتقال پیکر جانباختگان به سختی انجام می گیرد.

لازم به ذکر است که شنبه 12 اسفند 1396 جعبه سیاه این هواپیما پیدا شد.

901/900

کد خبر: 932834

وب گردی

وب گردی