توافقنامه همکاری بین واحد علوم و تحقیقات و واحد امارات متحده عربی

توافقنامه همکاری واحد علوم و تحقیقات و واحد دانشگاه آزاد اسلامی در امارات متحده عربی برای مدت ۵ سال منعقد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، این توافقنامه همکاری به امضای دکتر قاسم عموعابدینی قائم مقام واحد علوم و تحقیقات و دکتر محمدرحیم واثقی رئیس واحد امارات متحده عربی دانشگاه آزاد اسلامی، رسیده است.

این توافقنامه در راستای ارتقاء علمی، آموزشی، پژوهشی و توسعه همکاری‌های مشترک در سطوح ملی، منطقه ای و بین‌المللی و نیز همترازی محتوای دروس و اهداف یادگیری رشته‌های تحصیلی صورت گرفته است.

از جمله مفاد این توافقنامه می‌توان به اعمال اصلاحات بر روی سرفصل‌ها و محتوای دروس تحت نظارت اعضای هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات و مطابق با آئین نامه‌های سازمانی و ملی از یکسو و بافت بین‌المللی واحد امارات متحده عربی از سویی دیگر اشاره کرد.

همچنین طراحی و اتخاذ الگوی مناسب برای جمع‌آوری و رسیدگی به نظرات و ارزشیابی‌های دانشجویان واحد امارات متحده عربی دانشگاه آزاد اسلامی (بانگاه مکانیسم های جاری در واحد علوم و تحقیقات برای دریافت بازخوردهای دانشجویان) و همکاری با خبرگان آموزشی در واحد علوم و تحقیقات به منظور بهبود طرح درس‌ها و به کارگیری ساز و کارهای ارزیابی تکوینی نیز از دیگر مفاد این توافقنامه هستند.

همکاری با استادان واحد علوم و تحقیقات در راستای آفرینش یک «شیوه‌نامه جامع تضمین کیفیت» که حاوی مقررات و آئین‌نامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی از یکسو و هنجارها و توصیه‌های بین المللی از دیگر سو، برگزاری همایش‌‌ها، هم‌اندیشی‌ها و سمینارهای مشترک، انجام پروژه‌های پژوهشی مشترک و همکاری در جهت چاپ مجله‌های علمی به صورت مشترک نیز، دیگر مفاد این توافقنامه را تشکیل می‌دهند.

201

کد خبر: 932840

وب گردی

وب گردی