سردار کوثری: تفکر تفرقه اندازی میان سپاه و ارتش تفکری شیطانی است

جانشین فرماندهی قرار ثارالله(ع) تهران بزرگ گفت: تفکر تفرقه اندازی میان ارتش و سپاه از خارج کشور مدیریت می شود و متاسفانه اشخاصی هم در داخل دانسته و ندانسته آب در آسیاب دشمن می ریزند.

سردار محمد اسماعیل کوثری جانشین فرماندهی قرار ثارالله(ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش به عنوان یک نیروی مردمی به تمام معنا پایه گذاری شد و بر همان اساس نیز در جریان 8 سال جنگ تحمیلی حضور پیدا کرد و به وسیله هماهنگی با سپاه پاسداران در خیلی از عملیات ها به صورت فرماندهی مشترک حضور داشتند.

وی افزود: ارتش دوران قبل انقلاب نیرویی کاملا وابسته بود که توسط مستشاران آمریکایی اداره می شد اما پس از انقلاب اسلامی این ارتش به وسیله فرماندهان خود اداره می شد و همچنین موفقیت هایی در بحث خود کفایی داشتند و اقلام مورد نیاز خود را خودشان تهیه می کردند.

سردار کوثری تفکر تفرقه اندازی میان ارتش و سپاه را تفکری شیطانی دانست و تصریح کرد: این نوع تفکر از خارج کشور مدیریت می شود و متاسفانه اشخاصی هم در داخل دانسته و ندانسته آب در آسیاب دشمن می ریزند و از همین نوع تفکر پیروی می کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اوایل پیروزی انقلاب اسلامی برخی به دنبال منحل شدن ارتش بودند اما حضرت امام در مقابل این اقدامات ایستاد و تاکید کرد که آن تعداد اندکی که در داخل ارتش خیانت کار هستند باید از طریق دادگاه به جرمشان رسیدگی شود اما اکثریت ارتش از توده مردم هستند لذا به همین دلیل روز 29 فروردین را به نام ارتش نام گذاری کردند.

302

کد خبر: 932867

وب گردی

وب گردی