کشتار فلسطینیان محکوم است / اصل رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت :کشتار فلسطینیان از نظر جامعه جهانی محکوم است و دانشگاهیان هم این فاجعه جهانی را که همراه باسکوت مجامع بین المللی بود محکوم کردند.

حجت الاسلام دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز ،درباره فاجعه کشتار فلسطینیان در راهپیمایی بازگشت هفته های گذشته و واکنش دانشگاهیان گفت: اتفاقی که افتاد نشانگر اوج درندگی رژیم صهیونیستی است به دلیل اینکه راهپیمایی ها در درون سرزمین های اشغالی برپاشده و یک جنبه کاملا غیر مسلحانه و مردمی داشته و یک جریان نظامی نبوده که جریانی اشغالگر بخواهد با زور سلاح و سرکوب با این حرکت برخورد کند.

وی افزود:متاستفانه در هفته های گذشته شاهد برخورد خیلی سخت و خونین توسط رژیم صهیونیستی بودیم و تشکلهای دانشجویی هم به نوبه خودشان این کشتار را محکوم کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه تصریح کرد:در جمهوری اسلامی همیشه یک نگاهی وجود داشته که اصل رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب است و بدلیل تعطیلی دانشگاه در ایام نوروز واکنش ها یک مقدار با تاخیر مواجه شد،این فاجعه از نظر دولت و ملت ایران و قطعا جامعه دانشگاهی ایران محکوم است و همیشه در فضاهای دانشگاهی نشستهای ضد صهیونیستی به وفور برگزار شده است.

حجت الاسلام کلانتری در پایان خاطر نشان کرد: در محکوم کردن فاجعه رژیم صهیونیستی بعد از بازگشایی دانشگاهها دوباره این برنامه ها شروع شده است و بیانیه های متعددی صادر شده و اعلام انزجار مختلفی از طرف تشکلهای دانشگاهی و اساتید و فرهیختگان دانشگاهی صورت گرفته البته انتظار این است که با یک حرکت جدی تر این فریاد باصدای بلند به گوش جهانیان برسد.

خبرنگار: ندا فراهانی

کد خبر: 933778

وب گردی

وب گردی