همایش راه های کسب درآمد در  دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار شد

مدیر موسسه خلاقیت و ندای آرامش از زمان تاسیس تلاش کرده است با دعوت از کارشناسان امور اجتماعی و روان شناسی، فنون و شیوه های نوین زندگی را آموزش دهد.

به گزارش ایسکانیوز، الهام صمدانی ضمن قدردانی از دانشگاه آزاد اسلامی اوز که چه خود و چه با حمایت از همه انجمن های مردمی از جمله موسسه ندای آرامش گام های سازنده ای در راستای ارتقای آگاهی از شیوه های زندگی برمی دارد خاطر نشان کرد: استفاده از امکانات با کیفیت این موسسه آموزش عالی از جاذبه های روانی خاصی سود می برد که در افزایش شرکت کنندگان کارگاه تاثیر شایان می گذارد.

امید منوچهریان، کارشناس مسایل خانه و خانواده و مدرس آموزش راه های کسب درآمد بیشتر و اقتصاد بهتر، با حضور در تالار فردوسی (خیریه عبدالقادر فقیهی)، صحبت خود را با زندگی در غار آغاز کرد و گفت: در شرایط امروز آدم های غارنشین بسیار مایل هستند از این سبک زندگی خارج شوند و شرایط خود را بهبود بخشند اما تغییر در وضع موجود آنان را از اتخاذ تصمیمات خلاقانه بازمی دارد.

این کارشناس خاطرنشان کرد: معمولا 96% افراد جامعه، شرایط موجود را ادامه می دهند ولی تنها 4% تغییرپذیر هستند و قادرند با توکل کردن شرایط زندگی خود را عوض کنند.

منوچهریان با بیان موفقیت شرکت عظیم فورد در امریکا اظهار کرد: فورد در سرمایه گذاری با 9 بار شکست مواجه شد و در این وضعیت و درحالی که همه درها را بر روی خود بسته می دید، همسرش به کمک او آمد و با فروش گردن بند و دیگر زیورآلاتش، سرمایه ای را در اختیار او گذاشت و فورد حرکت جدید را شروع کرد و به موفقیت رسید.

این کارشناس 6 شاخص برای نگه داشتن امید در خود را به شرح زیر برشمرد: 1) خودت باشی 2) عمیقا به خدا دل ببندی 3) با خانواده پیوند بدون انقطاع داشته باشی 4) تعهد قلبی به کشورت داشته باشی 5) تعهد قلبی به شهرت داشته باشی 6) و طرح های اقتصادی را از نظر و اقداماتت دور نداری.

کد خبر: 934062

وب گردی

وب گردی