انتخاب شهردار ؛ شایسته سالاری یا  جناحی ؟!

عضو سابق شورای شهر تهران گفت : اگر شورای پنجم معتقد به شایسته سالاری است و در این مسیر برای انتخاب شهردار جدید حرکت می کند ؛ باید همه جریان ها اجازه ورود داشته باشند و براساس سوابق ، رزومه و برنامه هایشان برای اداره شهرتهران انتخاب شوند.

ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: شورای شهر اگر بخواهدبرای انتخاب شهردار جدید جناحی فکر کند، افراد حاضر در این جریان را باید مورد کنکاش و واکاوی قرار دهد ، تا بهترین گزینه را برای ریاست شهرداری انتخاب کند.

وی گفت : اگر شورای پنجم معتقد بر شایسته سالاری است در این مسیر برای انتخاب شهردار جدید حرکت می کند ؛ باید همه جریان ها اجازه ورود داشته باشند و براساس سوابق ، رزومه و برنامه هایشان برای سکان داری شهرتهران انتخاب شوند.

عضو سابق شورای شهر تهران افزود: باید به یک موضوع توجه کرد که افراد انتخاب شده از سوی شورای شهر تا چه اندازه سابقه کار شهری داشته یا در این حوزه تا چه اندازه تخصص دارند.

باید به یک موضوع توجه کرد که افراد انتخاب شده از سوی شورای شهر تا چه اندازه سابقه کار شهری داشته یا در این حوزه تا چه اندازه تخصص دارند.



قناعی در ادامه گفت : موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد ،شهر تهران براساس نیازهای موجود بیشتر در چه حوزه ای از جمله عمران ، حمل و نقل و غیره بامشکل روبرو هست و براساس نیاز موجود فرد مورد نظر را انتخاب کنند.


وی افزود : در واقع با توجه به رفع معضلات و مشکلات موجود و رسیدن به یک هدف مطلوب شهردار جدید انتخاب می شود ، حال بر همین اساس باید اول همه جوانب مورد ارزیابی قرار بگیرد و بعد باتوجه به مشکلات و خلاء های موجود فردی انتخاب شود که بتواند این معضلات را از بین ببرد و شهر را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد.

عضو سابق شورای چهارم در پایان گفت: حال با همه این تفاسیر اگر بخواهم فرد یا افرادی ازبین کاندیدا ها اعلام شده از سوی شورای شهر را انتخاب کنم ،محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران را بهترین گزینه می دانم و در کنار آقای هاشمی می توان به سیدمناف هاشمی و مصطفی سلیمی هم اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

خبرنگار : حسین طالبی

706

کد خبر: 934165

وب گردی

وب گردی