فخرالدینی: ذوب آهن باشگاه حرفه ای است/ تمام تمرکزمان روی بازی با نفت تهران است

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم ما به دنبال عنوان نایب قهرمانی است و همه تمرکزمان روی بازی آخر است تا بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

میلاد فخرالدینی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص دیدار تیمش در هفته آهر لیگ برتر برابر نفت تهران عنوان کرد: بازی سختی برابر نفت تهران داریم، درست است این تیم سقوط کرده اما انگیزه زیادی برای پیروزی برابر ما دارند. اما تیم ما به دنبال عنوان نایب قهرمانی است و همه تمرکزمان روی بازی آخر است تا بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی درخصوص حضورش در ذوب آهن و بالا رفتن کیفیتش بیان کرد: بله، خداراشکر توانستم خواسته های سرمربی را عملی کنم و تمرکز بیشتری روی فوتبالم بگذارم، همین امر باعث شد شرایطم روز به روز بهتر شود تا بیشتر بتوانم برای تیمم موثر باشم. کار کردن با امیر قلعه نویی خیلی خوب است؛ امیدوارم کادرفنی هم از عملکرد من راضی باشد.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در مورد تمدید قراردادش با این تیم افزود: من قراردادم پایان فصل به اتمام می رسد اما هنوز هیچ صحبتی برای تمدید آن نکرده ایم. در حال حاضر همه فکر و برنامه هایمان روی بازی آخر است تا بتوانیم دست پر ورزشگاه را ترک کنیم.

وی در مورد شرایط باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: ذوب آهن باشگاه حرفه ای است که امکانات کاملی هم دارد. مدیرعامل این باشگاه فردی فوتبالی است و همین امر به حرفه ای گری این باشگاه کمک زیادی کرده است.

601

کد خبر: 935002

وب گردی

وب گردی