امید ظهور در کوچه های انتظار منطقه 13/ جشن ظهور درپارک جنگلی سرخه حصار

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 گفت: به منظور ایجاد و تقویت فضای امید،نشاط و مشارکت شهروندان ویژه برنامه های جشن نیمه شعبان با محوریت انتظار فرج حضرت بقیه الله الاعظم (عج) در سطح محلات منطقه 13 برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز ،ابراهیمی سوته با بیان اینکه برنامه های نکوداشت آیین های اسلامی و ایرانی منطقه با مشارکت شهروندان برگزار می شود، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت و توانمندی تشکل های مردم نهاد، توجه ویژه به محوریت خانواده ها با نگاه ویژه به بانوان و کودکان، لزوم رعایت صرفه جویی در هزینه ها و توجه به نقش مساجد و هیئت های محلی در برنامه های مشارکتی سطح محلات همراه با نگاه خلاقانه، مبتکرانه و اثربخش در اجرای برنامه ها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون شهردارمنطقه13 به برگزاری جشن های نیمه شعبان با مشارکت شهروندان در سطح محلات منطقه اشاره کرد و افزود: ویژه برنامه " کوچه های انتظار " همزمان با نیمه شعبان در سطح محلات منطقه 13 اجرا خواهد شد که طی آن 10 کوچه منتخب سطح منطقه با مشارکت فرهنگسرای امید و شهروندان آذین بندی می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 همچنین گفت: ویژه برنامه شهر منتظر (سبک زندگی منتظران) با برگزاری مجموعه برنامه های آموزشی، ترویجی وتبلیغی تخصصی با محوریت سبک زندگی منتظران در قالب سخنرانی ، گفتگو ، نقد آثار، تجلیل و تکریم الگوهای راستین معاصر، تولید و توزیع محصولات فاخر فرهنگی و ...،برنامه های "انتظار در ساحت هنر" همراه با برپایی نمایشگاه های هنری؛ عکس، نقاشی و.. با موضوعات انتظار و مهدویت، برگزاری جشن میلاد در بوستان صحیفه سجادیه همراه با اجرای زنده موسیقی گروه های محلات و برگزاری جشن ظهور با حضور شهروندان و محوریت قطب گردشگری شرق تهران در پارک جنگلی سرخه حصار در ایام ولادت حضرت مهدی(عج) اجرا می شود.

700

کد خبر: 936173

وب گردی

وب گردی