علی مسعودی: در سری جدید خندوانه استندآپ نمی کنم

نویسنده فیلم «اکسیدان»، گفت: نمی خواهم دیگر استندآپ انجام دهم چراکه برنامه های بسیاری به تقلید از خندوانه ساخته شد و این کار دیگر تکراری شده است.

علی مسعودی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره زمان پخش برنامه خندوانه، اظهار کرد: این برنامه 13 اردیبهشت کار خود را با یک سری تغییرات آغاز می کند. «خندوانه» سه روز در هفته چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هرشب یک ساعت و نیم پخش می شود.

وی ادامه داد: در این برنامه استندآپ انجام نمی دهم، بنظرم دیگر این کار با وجود ساخت برنامه های مختلف تکراری شده بنابراین باید در ژانرهای مختلف بستر سازی انجام شود.

نویسنده فیلم «اکسیدان» با اشاره به اینکه در خارج از کشور در بسیاری از مسائل می توان شوخی کرد، گفت: در ایران بسیاری از مردم از شوخی های مختلفی که با آنها می شود، ناراحت می شوند اما در سایر کشور ها این اتفاق بسیار کمتر رخ می دهد به همین دلیل است که در سایر کشورها تعداد استندآپ ها بیشتر است.

مسعودی همچنین درباره ایده اولیه «خندوانه» خاطر نشان کرد: رامبد جوان برای ساخت این برنامه فکرهای بسیاری انجام داد. درست است که فراخوان جذب نیرو دادیم اما هیأت داوران فعالیت های بسیاری انجام دادند تا استندآپ ها به درستی انجام شود.

503

کد خبر: 936239

وب گردی

وب گردی