اسامی برخی مطرح شده های تصدی پست شهرداری در شان کرج نیست

برخی اعضای شورای شهر در جلسه علنی مطرح کردند که اسامی برخی مطرح شده های تصدی پست شهرداری در شان کرج نیست.

به گزارش ایسکانیوز، محمد نبیونی در جلسه علنی پنجاه و ششم شورای شهر با اشاره به اینکه در این جلسه به بررسی روند انتخاب شهردار و شاخص های آن خواهیم پرداخت، از اعضا خواست که نقطه نظرات خود را بیان کنند.

حسین محمدی گفت: به نظر می رسد اعضا گزینه های خود را معرفی کنند تا بتوانیم به جمع بندی برسیم.

منصور وحیدی گفت: بیش از هشت ماه وقت گذاشته و نقاط ضعف و قوت شهرداران سابق استخراج و مورد بررسی قرار دادیم.

وی گفت: اعتقاد بنده این است که رؤیه تعامل شورا و شهرداری طی هفت ماه گذشته باید آسیب شناسی شود.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه شهرداری با مشکل درآمدی مواجه است، گفت: در صورتی که تعامل سازنده ایجاد نشود نمی توان انتظار داشت که کارها پیش برود.

وی با اشاره به اینکه تحقق مطالبات مردم مهم است، گفت: اصرار ما بر این است که در انتخاب شهردار به ویژگی شایستگی و شفافیت و پاکدستی توجه ویژه شود.

عباس زارع در ادامه گفت: شهردار سابق استعفا داد، اگر روند اعتراضات ادامه می داشت به استیضاح ختم می شد باید مسیر برای آینده هموار شود.

وی ادامه داد: چون مسائل در خصوص شهردار سابق گفته نشده دلیلی نمی شود که بگویند عده ای فشار آوردند که شهردار برود.

اکبر سلیم نژاد در ادامه با تاکید بر اینکه نباید در گذشته بمانیم، گفت: این جلسه رسمی و علنی است، نباید وقت کشی کنیم، باید بدور از حاشیه به انتخاب شهردار بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کرج با ورشکستگی همراه است، گفت: باید فردی برای تصدی شهرداری کرج انتخاب شود که توان جذب سرمایه گذار را داشته باشد.

رحیم خستو دیگر عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه دمکراسی ساخت و کارش مشخص است، گفت: نه دیکتاتوری اکثریت را می خواهیم نه خودکامگی یک اقلیت.

فرج الله ایلیات دیگر عضو شورای شهر کرج گفت: انتخاب شهردار کرج از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا کرج یکی از کلانشهرهای بزرگ کشور است.

وی گفت: معیارهای انتخاب شهردار باید مورد بررسی قرار گیرد، متاسفانه اسامی برخی مطرح شده ها در شان کلانشهر کرج نیست.

901/900

کد خبر: 947437

وب گردی

وب گردی