کابوس برانکو در آزادی/ جای خالی دو ستاره!

مصدومان جدید پرسپولیس کار برانکو را در لیگ قهرمانان آسیا سخت تر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، کمال کامیابی نیا، هافبک بدشانس سرخپوشان که پیش از این طی یک سال اخیر سه بار با دررفتگی کتف مواجه شد، در جدال مقابل الجزیره بار دیگر از این ناحیه دچار آسیب جدی شد. اقدامات اولیه پزشکی روی هافبک دفاعی پرسپولیس در بیرون از زمین افاقه نکرد تا او با آمبولانس راهی بیمارستان شیخ خلیفه بستری شد تا بررسی لازم روی ناحیه آسیب دیدگی او انجام شود.

هافبک شماره 11 سرخپوشان که در جدال پایانی فصل شانزدهم مقابل سیاه جامگان اولین بار دچار دررفتگی کتف شده بود، بعد از آن با تدابیر پزشکی برابر لخویای قطر در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در فصل گذشته حاضر شد. اتفاقی که یک بار دیگر برای او تکرار شد و با مصدومیت دررفتگی کتف مواجه شد. این اتفاق او را با جراحی کتف و دوری چندماهه از ترکیب سرخپوشان همراه کرد.

با این شرایط کامیابی نیا به طور قطع دیدار برگشت دو تیم را از دست داده و برانکو باید بعد از محسن ربیع خواه، با خلا دومین هافبک دفاعی تیمش نیز کنار بیاید و تدبیری برای آن در جدال برگشت مقابل الجزیره بیاندیشد.

همچنین فرشاد احمدزاده در جریان بازی شب گذشته دچار مصدومیت شد. اما تعویض اجباری کامیابی نیا باعث شد تا وی مجبور شود نود دقیقه در ترکیب سرخپوشان باقی بماند. مچ پای احمدزاده دچار تورم شده است و وضعیت وی در چند روز آینده مشخص می شود.

601

کد خبر: 947845

وب گردی

وب گردی