آیت‌الله ایمانی از اساتید اخلاق و تفسیر قرآن کریم بودند

عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به درگذشت آیت‌الله ایمانی و خصوصیات اخلاقی این عالم دینی گفت: آیت‌الله ایمانی از اساتید اخلاق و تفسیر قرآن کریم بودند و بیش از 2500 جلسه تفسیر قرآن توسط ایشان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام حسین بنیادی در شانزدهمین همایش اساتید تفسیر قرآن با موضوع "تفسیر قرآن در رمضان" که شامگاه جمعه در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد اظهار داشت: پنج سال است که برنامه اعزام انجام می‌شود که برنامه‌ریزی مناسبی برای اعزام مبلغان به سراسر کشور انجام شده است.

وی افزود: در سال نخست فعالیت مجمع عالی تفسیر 30 مبلغ اعزام شدند و در پنجمین سال فعالیت مجمع عالی تفسیر 123 مبلغ قرآن به سراسر کشور اعزام شدند، ماه رمضان 100 نفر از طلاب مفسر قرآن کریم با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی به سراسر کشور اعزام می‌شوند.

عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین تصریح کرد: 20 مبلغ تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان به خارج از کشور اعزام می‌شوند و این موضوع نکته خوبی است که جریان‌سازی در زمینه تبلیغ با محوریت قرآن انجام می‌شود.

بنیادی با تاکید بر لزوم ترویج معارف دینی ادامه داد: اعزام مبلغ به سراسر کشور کفاف تقاضای مورد نیاز را نمی‌دهد و تقاضا روز به روز بیشتر می‌شود، با توجه به برنامه‌ریزی مناسب تلاش می‌شود این نیاز برطرف شود.

وی گفت: برای ماه مبارک رمضان 53 هزار مبلغ توسط سازمان تبلیغات به سراسر کشور اعزام می‌شوند، با نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها هماهنگی شده است و یکی از موضوعاتی که باید مبلغان به آن توجه کنند غافل نشدن از دانشگاه‌ها و دانشجویان است.

عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به اهمیت نیاز مبلغ بیان کرد: در مجامعی که نیاز است نظیر پادگان‌ها باید همکاری خوبی انجام شود تا در زمینه اعزام مبلغ مشکلی نداشته باشیم.

بنیادی با اشاره به درگذشت آیت‌الله ایمانی و خصوصیات اخلاقی این عالم دینی اظهار داشت: آیت‌الله ایمانی از اساتید اخلاق و تفسیر قرآن کریم بودند و بیش از 2500 جلسه تفسیر قرآن توسط ایشان برگزار شد.

901

کد خبر: 948660

وب گردی

وب گردی