دلخوری افتخاری از شفر/ کم کاری تو را به حساب من می گذارند

مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال استقلال برسر لیست بازیکنان برای تمدید قرارداد ها به مشکل خورده اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال تهران سه شنبه به در مرحله یک هستم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف ذوب آهن خواهد رفت. شفر می خواهد انتقام دیدار رفت را که با یک گل در دقایق پایانی واگذار کرد بگیرد؛ این بازی خانگی برای استقلال اهمیت ویژه ای دارد اما هواداران این تیم اهمیت تمدید قرارداد بازیکنان را در اولویت می بینند.

رضا افتخاری بارها از وینفرد شفر لیست بازیکنان خروجی و خرید را خواسته است اما این فهرست هنوز به دست مدیرعامل استقلال نرسیده است. موضوعی که حسابی افتخاری را ناراحت کرده و باعث شده او در جمع های خصوصی انتقاداتی به رفتار این سرمربی داشته عنوان کرده دلیل این طفره رفتن های شفر را نمی داند.

افتخاری معتقد است اگر دیر وارد مذاکره با بازیکنان شود امکان دارد آن ها با تیم های دیگر وارد مذاکره شوند، چرا که اخباری هم از مذاکره برخی بازیکنانش با تیم های دیگر به گوشش رسیده و این موضوع حساسیت او را نسبت به لیست شفر بیشتر کرده است. اگر افتخاری نتواند با بازیکنی به توافق برسد هجمه انتقادات هواداران و پیشکسوتان به او وارد خواهد شد و این می تواند نکته منفی مدیر عاملی او باشد.

این دست دست کردن های شفر می تواند به ضرر استقلال تمام شود، از چنین مربی حرفه ای این رفتار غیر خرفه ای بعید است. این موضوع می تواند آغازگر حواشی جدید اطراف باشگاه باشد. از رفتن بازیکنان خوب تا جدایی شفر!

601

کد خبر: 948914

وب گردی

وب گردی