راه اندازی  2 بازار میوه و تره بار در محله های مرکزی شهر تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 گفت: با همکاری معاونت خدمات شهری و سازمان میوه و تره بار ، 2 بازار میوه و تره بار در محله های عباسی و امیریه در حال ساخت است.

به گزارش ایسکانیوز کورش خرد با اعلام این خبر افزود: در طرح توسعه بازار های میوه و تره بار به ازای هر محله باید یک بازار میوه و تره بار احداث شود که در حال حاضر فاز اول ساخت 2 بازار میوه و تره بار شامل انتخاب زمین مناسب و تهیه صورت جلسه برای تحویل زمین به سازمان میادین و میوه و تره بار به انجام رسیده است.

خرد همچنین در ارتباط با مکان این بازارهای میوه و تره بار افزود: شهرداری منطقه 11 با تخصیص زمین در 2 مکان شامل خیابان رباط کریم گاراژ رحیمی و خیابان قزوین، تقاطع ولی عصر (عج) اقدامات اولیه برای ساخت بازار را به انجام رسانده که به زودی احداث آن ها وارد فاز عملیاتی و عمرانی می شود.

او همچنین از استقبال شهرداری منطقه 11 برای مشارکت با بخش خصوصی برای ساخت بازارهای میوه و تره بار خبر داد و عنوان کرد: با توجه به کمبود زمین مناسب برای احداث بازار میوه و تره بار در نظر داریم تا با مشارکت بخش خصوصی نسبت به راه اندازی بازارهای تره بار بیشتر در سطح منطقه اقدام کنیم که این موضوع در سال جاری پیگیری می شود.

گفتنی است با احداث 2 بازار میوه وتره بار جدید تعداد بازارهای میوه و تره بار در محله های مرکزی شهر تهران به 7 بازار میوه و تره بار می رسد.

700

کد خبر: 948934

وب گردی

وب گردی