مجری برنامه ماه و ماهی شبکه یک مشخص شد

«سیاوش عقدایی» مجری ویژه برنامه افطاری شبکه یک سیما شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه لحظات افطاری «ماه و ماهی» با اجرای سیاوش عقدایی روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه هر روز بطور زنده از حوالی ساعت 19:20 آغاز می شود و تا دقایقی پس از افطار ادامه خواهد داشت. به گفته افشین حسین خانی تهیه کننده «ماه و ماهی»، ما در این برنامه تلاش می کنیم به مساله ضد و نقیض که در جامعه فراوان وجود دارد، بپردازیم. معتقدیم ضد و نقیض در جامعه بسیار هست ولی باید بیاموزیم که این ضدیت در زندگی لازم و ضروری است.

حسین خانی ادامه داد: ما در این برنامه می خواهیم به مردم بگویم که اگرچه از نظر ظاهر و محتوا نقیضین در جامعه وجود دارد ولی می توانیم با هم زندگی کنیم و نیازهای یکدیگر را برطرف کنیم.

این تهیه کننده تصریح کرد: براساس همین رویکرد، مهمانان برنامه انتخاب شده اند به گونه ای که هر شب دو مهمان به استودیو می آیند که شغل های ضد و نقیض هم دارند مثلا محیط بان و شکارچی، تولیدکننده خودرو و اوراق چی یا پرستار خانه سالمندان و مربی مهد کودک.

وی اظهار داشت: در این برنامه خواهیم گفت که ضد و نقیض در زندگی اجتماعی لازم و ملزوم یکدیگرند گرچه با هم در ظاهر سنخیتی ندارند.

حسین خانی درباره آیتم های برنامه ماه و ماهی هم گفت: در این برنامه هر روز به شهری از شهرهای کشور می رویم و یک روز از ماه مبارک رمضان را در آنجا به تصویر می کشیم. همچنین هر روز به سراغ یکی از مشاغل سخت خواهیم رفت و با صاحبان آن مشاغل صحبت می کنیم که چطور با وجود چنین کار سخت و سنگین، روزه می گیرید.

وی خاطرنشان کرد: ما در این برنامه در قالب یک نظرسنجی از بینندگان سوال می کنیم که علت نامگذاری این برنامه به اسم«ماه و ماهی» چیست؟ که مخاطبان می توانند از طریق پیامکی که در برنامه اعلام می شود، در این مسابقه پیامکی شرکت کنند.

«ماه و ماهی» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما است که در ایام ماه مبارک رمضان هر روز بعد از بخش خبری ساعت 19 به مدت 65 دقیقه از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

503

کد خبر: 949281

وب گردی

وب گردی