ردپای نحس عربستان از آسیا پاک شد!

پرسپولیس تهران روز گذشته با پیروزی برابر تیم فوتبال الجزیره امارات موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز گذشته با پیروزی برابر تیم فوتبال الجزیره امارات موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. این برد در حضور 90 هزار تماشاگر و هوادار پرسپولیس به دست آمد تا اهمیت بازی خانگی و حضور هواداران در ورزشگاه بیش از پیش احساس شود.

پرسپولیسی ها فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا تا نیمه نهایی پیش رفتند اما به دلیل حضور تیم های عربستانی از نعمت بازی خانگی محروم بودند. اتفاق ویژه ای که امسال برای شاگردان برانکو رخ داده است حذف تیم های عربستانی از ادامه رقابت هاست و این یعنی سرخ پوشان می توانند در کشور خود میزبان مسابقات پیش رو باشند.

استقلال_ذوب آهن و العین امارات _ الدحیل قطر چهار تیمی هستند که به مرحله یک چهارم نهایی برای رقابت با پرسپولیس قرعه کشی خواهند شد. دو تیم فوتبال پرسپولیس و السد قطر صعودشان قطعی شده و تکلیف دوتیم دیگر امروز مشخص خواهد شد. با این تفاسیر پرسپولیس می تواند عملکرد بهتری در حضور هوادارانش در ورزشگاه خانگی داشته باشد که این بهترین خبر برای هواداران این تیم پرطرفدار است.

601

کد خبر: 949488

وب گردی

وب گردی