هواداران از دیدن دربی سیر می شوند/ سطح داوری دیدار استقلال و ذوب آهن کاملا حرفه ای بود/ قلعه نویی نقطه نظرات خود را دارد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اگر استقلال و پرسپولیس در آسیا به هم بخورند، هواداران از دیدن دربی سیر می شوند.

حسن زمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی بسیار خوب و مهیجی را شاهد بودیم. جا دارد به تمام عوامل تیم، بازیکنان و به خصوص هواداران استقلال خسته نباشید بگویم.

وی ادامه داد: تیم ذوب آهن مقابل ما بسیار خوب بازی کرد و به سرمربی و بازیکنان این تیم هم خدا قوت میگویم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به صحبت های قلعه نویی مبنی بر اینکه این بازی کاملا به نفع استقلال داوری شد، تاکید کرد: این بازی در لیگ برتر نبوده که بگوییم اشتباهات داوری زیادی گریبان گیر حریف شده است. سطح داوری این دیدار کاملا حرفه ای و در حد آسیا بوده است.

زمانی گفت: قلعه نویی نقطه نظرات خود را اعلام کرده و من ترجیح می دهم این پیروزی را با صحبت های حاشیه ای به کام هواداران تلخ نکنم چون این دیدار تمام شده است.

وی درباره اینکه استقلال و پرسپولیس 2 بازی در لیگ برتر دارند و امکان دیدار این 2 تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم وجود دارد، گفت: این اتفاق را به فال نیک می گیرم. اگر استقلال و پرسپولیس در آسیا هم به هم بخورند، هواداران اینقدر دربی می بینند که سیر می شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 949712

وب گردی

وب گردی