درخشان: اگر پنجره نقل و انتقالات باز بود ستاره ها ناز نمی کردند/ بازیکنانی که پیشنهاد خارجی ندارند، انصاف نیست بروند

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان اگر پیشنهاد خارجی داشته باشند حقشان است بروند در غیر این صورت انصاف نیست پرسپولیس را تنها بگذارند.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص وضعیت بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: مشکلی که الان پرسپولیس با آن دست و پنچه نرم می کند محروم بودن از پنجره نقل و انتقالات است. اگر در حال حاضر پرسپولیس می توانست بازیکن جذب کند الان ستاره ها ناز نمی کردند و شاهد حضور بازیکنان درجه یک در این تیم بودیم.

وی ادامه داد: الان که پرسپولیس لای منگنه گیر کرده است، بازیکنان شرایط بهتر درخواست می کنند. اگر پیشهاد خارجی داشته باشند حقشان است بروند در غیر این صورت انصاف نیست که در این شرایط پرسپولیس را تنها بگذارند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد برانکو گفت: این اتفاق بسیار خوبی است. مربی که تا الان با این تیم موفقیت های زیادی داشته قطعا می تواند به جایگاه های بالاتر دست پیدا کند.

درخشان در مورد اینکه آیا همدلی و اتحاد مانند سال های گذشته در پرسپولیس وجود دارد یا خیر، گفت: اگر تیم و باشگاه پرسپولیس همدل نبودند هیچوقت به این موقعیت نمی رسیدند. همه تیم های بزرگ دنیا مشکلاتی دارند و این موضوع شامل حال پرسپولیس هم می شود.

وی درباره امکان دیدار استقلال و پرسولیس در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: خیلی دوست دارم این 2 تیم در آسیا مقابل هم بازی کنند چون شاهد مهیج ترین دربی خواهیم بود.

606/

کد خبر: 949772

وب گردی

وب گردی