لاله اسکندری: حمایت از سینما کمک به تولید ملی است

بازیگر سریال «خاک سرخ»، گفت: حمایت از سینما توسط مسئولان به گونه ای است که فیلمسازان بتوانند تولیدات بیشتری داشته باشند.

لاله اسکندری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره آخرین فعالیت های خود، اظهار کرد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «خانواده دکتر ماهان» به کارگردانی راما قویدل و نویسندگی نسیم خُراشادی زاده هستم.

وی ادامه داد: فیلمبرداری مجموعه خانواده دکتر ماهان نزدیک به 4 ماه طول می کشد. این سریال قرار است برای پاییز آماده پخش شود.

بازیگر سریال «خاک سرخ» به بازی در سریال هزارپا اشاره کرد و افزود: در سریال هزار پا به کارگردانی ابوالحسن داودی و نویسندگی امیر برادران، پیمان جزینی و مصطفی زندی بازی کردم که فکر می کنم نوبت اکرانش در فصل تابستان باشد.

اسکندری گفت: سری دوم مجموعه بی قرار به کارگردانی و نویسندگی فلورا سام هم در انتظار پخش است.

** سینما این روزها فروش خوبی دارد

بازیگر سریال «خاک سرخ» همچنین درباره چگونگی حمایت از سینما و محصولات فرهنگی در سال حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: حمایت از سینما توسط مسئولان به گونه ای است که فیلمسازان بتوانند تولیدات بیشتری داشته باشند.

اسکندری ادامه داد: اگر مسئولان می خواهند در جهت حمایت از فیلم و سینما عمل کنند، فضا را برای آزادی عمل کارگردانان باز بگذارند.

وی با اشاره به فروش خوب این روزهای فیلم ها در میان مردم، گفت: این روزها شاهد فروش قابل توجه فیلم ها در بازار هستیم، با گسترش فضای باز برای فیلمسازان کمک های بسیاری به سینما می شود.

بازیگر سریال «خاک سرخ» خاطر نشان کرد: فکر می کنم این روزها به تصویر کشیدن فضای خصوصی هم در فیلمسازی افزایش یافته است. اگر مسئوولان در این حوزه سخت نگیرند، بازخوردهای بهتری از سینما بوجود می آید.

503

کد خبر: 950465

وب گردی

وب گردی