عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: برجام اجرایی نشود غنی سازی 20 درصد را عملیاتی می کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره مذاکرات با اروپا گفت: اگر برجام اجرایی نشود ما به روال قبلی کار، بحث 20درصدی هسته ای بازمی گردیم و سایر موارد هم در دستور کار دولت انجام می شود.

ولی الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز؛ درباره جمع بندی دولت و مجلس در خصوص مذاکره با اروپا گفت: با توجه به صحبت های انجام گرفته، قرار شد تا اگر اروپایی ها در مذاکره بر برجام متعهد باشند و آن را پیگیری کنند دولت مصوبات برجام را اجرایی کند و اگرنسبت به خواسته های ما کوتاهی شود روش جایگزین و قدرتمند تری پیش رو داریم.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر اروپایی ها در برجام تعهد ندهند و همچنان زیر سلطه و فشار امریکا قرار بگیرند و عملاً بخوهند در جریان برنامه جامع اقدام مشترک مداخله کنند، نظام جمهوری اسلامی حتماً تصمیم جدیدی را خواهد گرفت و مقابله به مثل خواهیم کرد.

نانواکناری در پایان تصریح کرد: اگر اروپایی ها ضمانت دهند که برجام را اجرایی کنند برجامه ادامه پیدا می کند چرا که دو طرف ایران و اروپا متعهد هستند ولی اگر عکس این اقدام انجام شود ما به روال قبلی کار بحث 20درصدی غنی سازی هسته ای بازمی گردیم و سایر موارد هم در دستور کار دولت انجام می شود.

304

کد خبر: 950633

وب گردی

وب گردی