رافت: کی روش نتیجه نگیرد، گردن برانکو و شفر می اندازد/ هدایتی پول مفت به طارمی داد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: هدایتی در خیلی از مواقع به پرسپولیس کمک کرده است و خیلی جاها کمک اشتباه کرده مثل دادن پول مفت به طارمی.

پایان رافت در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص مصاحبه علیه حسین هدایتی و اظهار نظرهای اخیر کارلوس کی روش اظهار داشت: این مسئله شخصی است و بین هدایتی و کی روش هر اتفاقی افتاده به خودشان ربط دارد. هدایتی در خیلی از مواقع به پرسپولیس کمک کرده و خیلی جاها هم کمکِ اشتباه کرده، مثل دادن پول مفت به طارمی که باعث محرومیت پرسپولیس شد.

وی ادامه داد: اگر فکر می کنیم قرار است با کی روش فوتبالمان رشد کند سخت در اشتباهیم. این سرمربی از نظر فنی عالی است ولی اخلاق ندارد. از وقتی به ایران آمده به تمام پیشکسوتان، بازیکنان و مربیان بی احترامی کرده و به نظر من فوتبال آنقدر مهم نیست که به خاطر 4 بازی در جام جهانی اهانت به هم‌نوع خود را قبول کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: عدم مدیریت در فدراسیون فوتبال باعث شده کی روش به خود اجازه دهد هر رفتاری دوست دارد انجام دهد. در این 8 سال همه فهمیده اند کی روش هم زرنگ و هم سیاست مدار است. اگر در جام جهانی نتیجه نگیرد تقصیر هدایتی ها، برانکوها و شفرها و پیشکسوتان می اندازد. پس من توصیه می کنم تمام اهالی فوتبال آرام باشند تا این مربی پرتغالی نتواند بهانه بیاورد.

رافت در پایان در مورد بازیکنانی که کی روش از فهرست تیم ملی خط زده، خاطرنشان کرد: «سیدجلال» بازیکنی است که هیچ کس فکر نمی کرد از این فهرست خط بخورد و اعتقاد دارم کنار گذاشتن این بازیکن فقط مسئله شخصی بوده است.

606

کد خبر: 951111

وب گردی

وب گردی