شهنازی: تیم ملی در حال پوست‌اندازی است/ ژاپن بهتر از ما بود

کارشناس والیبال گفت: ژاپن بهتر از ما بازی کرد و متأسفانه بعد از سال ها آقایی و کسب پیروزی مقابل ژاپن، به این تیم باختیم.

ناصر شهنازی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن در لیگ ملت های جهان اظهار داشت: امسال لیگ ملت های جهان بسیار متفاوت تر از گذشته در حال برگزاری است و تیم هایی که دارای برنامه ریزی خاص و استقامت بدنی در طول مسابقات باشند، می توانند شرایط ایده آلی در رقابت ها داشته و به موفقیت برسند.

وی ادامه داد: با توجه به این که بعد از لیگ ملت های جهان، مسابقات قهرمانی جهان برگزار می شود، این تورنمنت زمینه ای برای رقابت های بعدی است. باید تأکید کنم تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های جهان در حال پوست اندازی در ترکیب خود است.

کارشناس والیبال تصریح کرد: در بازی اول مقابل فرانسه بسیار طبیعی و مشخص بود بازی سختی خواهیم داشت چرا که فرانسه، تیم با ثباتی است و از امتیاز میزبانی نیز برخوردار بود. ما نتوانستیم بازی خوب خود و حتی افکارمان را در این بازی پیاده کنیم. در بازی با استرالیا از حملات سرعتی استفاده کردیم و دریافت های بسیار خوبی داشتیم و تصور می کردیم که می توانیم مقابل ژاپنِ آماده و تغییر کرده همین بازی را انجام دهیم.

شهنازی خاطرنشان کرد: ژاپن بهتر از ما بازی کرد و متأسفانه بعد از سال ها آقایی و کسب پیروزی مقابل ژاپن، به این تیم باختیم. در این بازی از حملات قدرتی به خوبی استفاده نشد و دریافت های مناسبی هم نداشتیم. واقعیت این است که امسال بازیکنان جوانی را به تیم ملی اضافه کرده ایم که البته بسیار درست و به موقع بوده است.

وی افزود: من آینده تیم ملی والیبال ایران را درخشان می بینم اما باید این نکته را یادآور شد که زمان لازم است تا بازیکنان جدید در تیم ملی جا بیفتند. حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ ملت های جهان هم بسیار دور از ذهن و بسیار سخت است. البته اعتقاد دارم الان زمان مناسبی نیست که کارشناسان والیبال و مردم از تیم ملی حمایت نکنند. باید از این تیم حمایت کرد تا هفته به هفته و بازی به بازی بهتر شود و به موفقیت برسد.

604

کد خبر: 952293

وب گردی

وب گردی