مهلت ۲۴ ساعته باشگاه استقلال به حبیبی و ورمزیار!

باشگاه استقلال به گودرز حبیبی، مدیر آکادمی این باشگاه اعلام کرده که باید ظرف ۲۴ ساعت آینده با صادق ورمزیار، سرپرست این آکادمی هماهنگ شود.

به گزارش ایسکانیوز، زمان تست گرفتن از بازیکنان رده‌های مختلف پایه تیم استقلال آغاز شده است، اما نکته عجیب انجام تست‌ها در دو ورزشگاه مختلف است. گودرز حبیبی پس از اینکه مدیر آکادمی شد در ورزشگاه کشوری مشغول گرفتن تست شد و این در حالی بود که صادق ورمزیار، سرپرست این آکادمی کارهای تست گرفتن را در ورزشگاه طالقانی آغاز کرده بود. این شرایط موقعیت تیم‌های پایه استقلال را هم در وضعیتی بحرانی قرار داده است.

امروز (سه‌شنبه) گودرز حبیبی مدیر آکادمی استقلال راهی باشگاه شد تا در مورد این بی‌نظمی با مسئولان باشگاه صحبت کند که در نهایت با ناراحتی باشگاه را ترک کرد. ظاهراً پندار توفیقی، معاون باشگاه به حبیبی اعلام کرده که او و ورمزیار 24 ساعت فرصت دارند که با یکدیگر هماهنگ شوند و همین موضوع باعث شده تا در نهایت حبیبی باشگاه را با ناراحتی ترک کند.

مسئولان استقلال بعد از انتخاب حبیبی به‌عنوان مدیر آکادمی، در اقدامی عجیب ورمزیار را به‌عنوان سپرست آکادمی انتخاب کردند. گفته می‌شود مسئولان این باشگاه بنا به دلایلی قصد دارند هر طور که شده ورمزیار را در آکادمی حفظ کنند.

601

کد خبر: 952646

وب گردی

وب گردی