اولین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد برگزار شد

اولین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی به همت کانون سینمایی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با موضوع آسیب های اجتماعی در دو بخش فیلم کوتاه کوتاه و فیلم کوتاه معمول در سالن اجتماعات شهید مفتح برگزار شد .

به گزارش ایسکانیوز از واحد هشتگرد: اولین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی به همت کانون سینمایی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با موضوع آسیب های اجتماعی در دو بخش فیلم کوتاه کوتاه و فیلم کوتاه معمول در سالن اجتماعات شهید مفتح برگزار شد .

مجید حاتمی دبیر کانون سینمایی گفت: در این جشنواره که برای اولین بار در این واحد دانشگاهی برگزار شد با استقبال خوب دانشجویان مواجه بودیم از این روز در حدود 31 فیلم از سوی دانشجویان برای داوری ارائه شد .

وی ادامه داد: پس از جمع آوری آثار دانشجویان از چند داور صاحب نظر در حوزه فیلم کوتاه علی سلطانی ، سجاد سلیمانی و ملیکا تنها دعوت شد و طی 3 روز آثار جمع آوری شده را با ارائه نکات اصولی صحیح فیلم سازی نقد و نظر های خود را به دانشجویان سازنده فیلم کوتاه اعلام کردند که پس از فرآیند داوری سه اثر به عنوان اثرات برتر معرفی شدند .

مجید حاتمی دبیر جشنواره در ادامه ضمن تبریک به علی سلطانی دانشجوی جوان هنرمند این واحد بابت چاپ اولین کتاب خود گفت: باعث افتخار بنده است که دردانشگاهی تحصیل میکنم که هنرمندان زیادی در آن حضور دارند، و خیلی خوشحالم که توانستیم به همت و یاری دوستان و مسئولین عزیز، اولین جشنواره فیلم کوتاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد را به خوبی هر چه بهتر برگزار نماییم .

در اختتامیه اولین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویان واحد هشتگرد از سه اثر ، نسیان ( کاری از میلاد طیبی ) ، فندک ( کاری از میلاد شهیدی ) شیفت سه ( کاری از شیما رحیمی ) به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند همچنین از شیما رحیمی به عنوان بازیگر برتر زن و دانیال سیفی بازیگر برتر مرد تجلیل شد .

202

کد خبر: 953379

وب گردی

وب گردی