شهنازی: طلایی‌های ایران در جاکارتا 5 هزار دلار پاداش می‌گیرند

با تصویب اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، پاداش پای سکوی مدال‎آوران ایران در بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک جوانان بوینس آیرس معین شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، ظهر امروز (شنبه) نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد که طی آن با تصویب اعضای هیات اجرایی، پاداش پای سکوی مدال‎آوران ایران در بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک جوانان بوینس آیرس معین شد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس مصوبه اعضای هیات اجرایی کمیته برای مدال آوران طلا در بازی های آسیایی جاکارتا 5 هزار دلار، برای مدال آوران نقره 2 هزار دلار و برای مدال آوران برنز بازی های آسیایی جاکارتا نیز هزار دلار پاداش در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای مدال آوران بازی های المپیک جوانان بوینس آیرس نیز پاداش نقدی از سوی کمیته در نظر گرفته شده است که برای مدال آوران طلا 2 هزار دلار، نقره هزار دلار و برنز 500 دلار در نظر گرفته شده است.

دبیر کل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: این پاداش ها از سوی کمیته ملی المپیک بلافاصله بعد از اتمام مسابقات و پای سکو به ورزشکاران مدال آور در بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک جوانان اهدا خواهد شد.

604

کد خبر: 953552

وب گردی

وب گردی