«ایران امروز» اهداف و میراث امام خمینی (ره) را بررسی می کند

برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به بررسی اهداف و میراث امام خمینی (ره) در بیست و نهمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی یوسف پور انوری ضمن اشاره به برنامه های بزرگداشت ارتحال امام خمینی در ایران و حضور مردم از کشورهای خارجی و شهرهای دور و نزدیک در مرقد امام راحل، استکبارستیزی را به عنوان یکی از اصلی ترین اهداف امام خمینی (ره) مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

در ادامه این برنامه ضمن بحث و بررسی پیرامون استفاده امام خمینی (ره) از دو عبارت ماندگار «شیطان بزرگ» برای آمریکا و «غده سرطانی» برای اسراییل، محورهایی همچون نقش ویژه امام خمینی در بسط و گسترش اندیشه حذف رژیم غاصب صهیونیستی، آزادی فلسطین و بازگشت فلسطینیان به سرزمین مادری شان، همچنین طرح این موضوع به عنوان دغدغه ای اساسی برای انقلاب اسلامی ایران و نامیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس به مثابه بزرگ ترین عامل وحدت آفرینی میان ملل جهان اسلام مورد تبادل نظر قرار می گیرد.

لیلا فرامرزی اجرای برنامه «ایران امروز» را بر عهده دارد و سید حمید روحانی رییس سازمان اسناد انقلاب اسلامی، حسین کنعانی مقدم تحلیلگر سیاسی، جواد منصوری مورخ انقلاب و ... از جمله کارشناسان برنامه این هفته هستند.

«ایران امروز» چهارشنبه 16 خرداد ساعت 01:00 بامداد روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 06:00 و 19:00 پنجشنبه ساعت 08:00 و شنبه ساعت 11:00 پخش می شود.

503

کد خبر: 953719

وب گردی

وب گردی