از پتانسیل دانشگاه ها می توان در استان مرکزی استفاده کرد

استاندار مرکزی گفت: در استان پتانسیل های بسیاری در دانشگاه ها و پارک های فناوری وجود دارد که می توان از ظرفیت های آنان استفاده کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سید علی آقازاده در اولین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، نوآوری و فناوری استان مرکزی در اراک اظهار داشت: با برگزاری نمایشگاه فناوری های پیشرفته در استان مرکزی، می توانیم تبلور توان پژوهشی و تحقیقاتی و در واقع استعدادهایی را که در استان مرکزی وجود دارد شاهد باشیم.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی در تامین اعتبارات این نمایشگاه مساعدت کند، افزود: همه همکاری کنند تا بتوانیم از منابع مالی حامیان و موسسات که همیشه در اینگونه برنامه ها و موارد در کنارمان هستند، بهره ببریم و آنان را دعوت به مشارکت کنیم.

آقازاده خاطر نشان کرد: معتقدم می توان با حداقل هزینه و اعتبار این نمایشگاه را با کیفیت خوب و بهتر از گذشته برپا کرد، مطمئن هستم با استقبال کم نظیر هم روبرو خواهد شد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در استان مرکزی پتانسیل های بسیار هم در دانشگاه ها و هم در پارک های فناوری و دیگر مراکز تحقیقاتی و پژوهشی وجود دارد که می توان از ظرفیت های آنان استفاده کرد، چرا که دانشگاه ها در این خصوص جایگاه خاصی دارند و شاید تا کنون از این ظرفیت استفاده نشده است.

این جلسه با سه دستور کار، شامل ارایه طرح پیشنهادی برگزاری دومین نمایشگاه فناوری های پیشرفته استان مرکزی، ارایه گزارش سازمان برنامه و بودجه در خصوص برنامه پژوهش دستگاه های اجرایی و ارایه گزارش در خصوص ضرورت راه اندازی شهرک فناوری پیشرفته استان مرکزی پیگیری شد.

901

کد خبر: 955041

وب گردی

وب گردی