معاون استاندار:  مردم آذربایجان شرقی درک خوبی از شرایط دارند/ تجمع بازاریان تبریز را تکذیب می کنم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم دارای درک خوبی از شرایط فعلی هستند، حتی اعتراضات صنفی هم تاکنون نداشته اند.

رحیم شهرتی فر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: هیچ تجمعی تاکنون در استان وجود نداشته و این گونه اخبار را شدیدا تکذیب می کنم.

وی با تاکید بر این که خبر تجمع در استان دروغ محض است، گفت: در استان آذربایجان شرقی هیچ شهری تاکنون تجمع غیرقانونی برگزار نشده است.

معاون سیاسی استاندار افزود: تمامی مغازه ها باز، بازاریان مشغول به کار و همچنین مردم زندگی عادی خود را می کنند.

شهرتی فرد تصریح کرد: شرایط در استان کاملا عادی است و برخی این گونه اخبار دروغ را می سازند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی دست به انتشار اخباری مانند تجمع بازاریان در شهرها می زنند، گفت: حتما نانشان از تهیه این گونه اخبار است.

معاون سیاسی استاندار همچنین گفت: اعتراضات صنفی می تواند در هر جامعه ای اتفاق بیفتد و در صورت منطقی بودند اعتراضات باید مورد توجه قرار گیرد، اما در استان آذربایجان شرقی، مردم درک خوبی از شرایط فعلی دارند، حتی اعتراضات صنفی هم تاکنون نداشته اند.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، روز گذشته سه شنبه 5 تیر ماه در پی اعتراض بازاریان تهران به رکود حاکم بر بازار نوسان بی‌ضابطه نرخ ارز، کمبود مشتری و گرانی کالا اخباری در رابطه با اعتصاب بازاریان در استان آذربایجان شرقی و تبریز در فضای مجازی دست به دست شد.

همچنین روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز در دیدار با جمعی از اصناف، کسبه و مسوولان اتحادیه ها و انجمن های فعال بازار بزرگ تبریز با بیان این‌که توطئه های استکبار با شروع جنگ اقتصادی علیه ملت ایران وارد فاز جدیدی شده است، اظهار داشت: فتنه جدید غرب به ویژه آمریکای جنایتکار ایجاد نارضایتی عمومی با ایحاد التهاب در بازار و گرانی‌های گسترده است.

همچنین در این دیدار صمیمی تعدادی از اصناف، بازاریان و کسبه بازار تبریز به طرح مشکلات خود پرداختند و بر ثبات در بازار با اعمال سیاست‌های منطقی از سوی دولت تأکید کردند.

901/900

کد خبر: 958864

وب گردی

وب گردی