کارآگاه حمیدمکرم : عامل جنایت منطقه بازار دستگیر شد

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بامداد روز سه شنبه پنجم تیر ماه سال جاری فوت مشکوک مردی حدودا 35 ساله به کلانتری 113 بازار اعلام و با حضور مأموران در بیمارستان محل مشخص شد که متوفی بر اثر اصابت جسم تیز به ناحیه قفسه سینه به قتل رسیده است.

به گزارش ایسکانیوزسرهنگ کارآگاه حمیدمکرم از دستگیری عامل جنایت منطقه بازار تهران خبر داد و گفت: متهم چند روز پیش و همزمان با ناآرامی های بازار اقدام به جنایت در محدوده بازار حضرتی کرده بود.

وی گفت: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد"، رسیدگی به پرونده در دستور کار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان دراولین مرحله از تحقیقات خود ضمن شناسایی هویت متوفی اطلاع پیدا کردند که مقتول دارای چندین سابقه نزاع و درگیری بوده ودر محدوده بازار حضرتی در امر دست فروشی فعالیت داشته است.

این مقام انتظامی در خصوص شناسایی و دستگیری عامل جنایت افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی از محدوده بازار حضرتی اطلاع پیدا کردند که مقتول روز قبل با دست فروش دیگری درگیری داشته و از آن زمان ناپدید شده است .

کارآگاهان ضمن شناسایی محل سکونت قاتل اقدام به دستگیری وی در بامداد روز پنجشنبه- هفتم تیر ماه -کردند و پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی، در بررسی سوابق وی مطلع شدند که متهم نیز همانند مقتول دارای چندین فقره سابقه نزاع و درگیری است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اعترافات متهم پرونده، گفت : متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی صراحتا به ارتکاب جنایت با سلاح سرد اعتراف کرد و در خصوص انگیزه خود به کارآگاهان گفت: "روز دوشنبه که بازار به بهانه اعتصاب نا آرام شده بود، تعدادی از افراد غریبه به من مراجعه کرده و به اجبار مانع از کار من شدند؛ من به آنها اعتراض کردم اما آنها ضمن تخریب بساط دست فروشی من، مرا نیز به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. پس از رفتن این افراد، مقتول که شاهد صحنه کتک خوردن من توسط این افراد بود شروع به مسخره کردن من کرد و من نیز در حالی که بسیار عصبانی بودم، ناگهان به سمت مقتول حمله ور شده و با چاقوی همراهم ضربه ای به او زدم و پس از آن از بازار خارج شدم.

سرهنگ مکرم در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به درگیری منجر به قتل، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضائی صادر و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

700

کد خبر: 959230

وب گردی

وب گردی