امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی نیاز دارد

استاندار بوشهر گفت امروز جامعه بیش از گذشته و هر زمان دیگری به وحدت و همدلی نیاز دارد ما باید قدردان این نظام و انقلاب باشیم و در این برهه حساس در کنار همدیگر قرار بگیریم.

به گزارش ایسکانیوز عبدالکریم گراوند صبح جمعه در مراسم یادواره شهدای هفتم تیر شهرستان دشتی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره همه شهدا به ویژه شهدای شهرستان دشتی و شهدای شاخص روستای بحیری که افتخار استان بوشهرهستند، از دست اندرکاران برگزاری این مراسم باشکوه در سطح شهرستان تقدیر وتشکر کرد.

وی افزود: از زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید دشمنان دائما در حال طراحی توطئه و دسیسه علیه نظام بودند که حادثه هفتم تیر یکی از نقشه های شوم دشمنان بود که استان بوشهر نیز در آن حادثه شهیدان شهریاری و حیدری را تقدیم نظام کرد.

گراوند ادامه داد: شجاعت، دانش، صلابت و صداقت از ویژگی های بارز شهید شهریاری بوده که در اوج جوانی به عنوان نماینده مردم رودباران انتخاب شد.

وی بیان کرد: شهید شهریاری با دلسوزی پیگیر رفع مشکلات مردم بود و در سن جوانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گراوند تصریح کرد: شهید بهشتی از جمله افرادی در کشور بود که همواره با برنامه ریزی درصد رفع مشکلات کشور بود و با تشکیل حزب جمهوری اسلامی تلاش داشتند که آینده نظام و کشور را بیمه کنند ولی دشمنان ازهمان روز اول کسانی که نقش برجسته ای برای انقلاب داشتند مورد هدف قرار می دادند و در این راه عزیزان زیادی جان خود را فدای انقلاب و نظام کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان ازهمان روز اول درصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند، گفت: دشمنان وقتی نتوانستد از راه ترور به اهداف خود دست پیدا کنند و مردم را از نظام و رهبری جدا کنند دست به دامن جنگ تحمیلی شدند و علی رغم حمایت های همه جانبه کشورهای غربی و شرقی ولی به لطف خدا باز هم ناکام ماندند و حمایت های مردم از نظام و رهبری بیش تر از گذشته شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمنان با اساس نظام مشکل دارند، یادآور شد: ما در جنگ هشت ساله همه در کنار هم بودیم و در پیروزی انقلاب زن و مرد متحد و در کنار هم و در پشت سر رهبر بودند تا انقلاب به پیروزی رسید.

وی خاطر نشان کرد: امروز نیز دشمن با تمام ابزارهای خود جنگ دیگری بنام جنگ اقتصادی آغاز کرده است که می طلبد در این مقطع حساس همه با هم متحد و وحدت داشته باشیم تا به فضل الهی دشمن در این عرصه نیز همچون گذشته ناکام بماند.

گراوند یادآور شد: تمام برنامه دشمن این است که ناامیدی را در بین مردم ایجاد و بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند.

وی تصریح کرد: امروز جامعه بیش از گذشته و هر زمان دیگری به وحدت و همدلی نیاز دارد ما باید قدردان این نظام و انقلاب باشیم و در این برهه حساس در کنار همدیگر قرار بگیریم.

کد خبر: 959364

وب گردی

وب گردی