زارعی: امید به کسب 3 مدال در جاکارتا داریم/ میزبان، بهترین تیم سنگ‌نوردی سرعت را دارد

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: 8 ورزشکار به بازی های آسیایی 2018 اعزام می‌کنیم و امید به کسب 3 مدال در جاکارتا داریم.

رضا زارعی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص اعزام ورزشکاران به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی اظهار داشت: فدراسیون کوهنوردی بنا دارد طبق رایزنی های انجام شده با وزارت ورزش و جوانان، 8 ورزشکار شامل 4 مرد و 4 زن را به بازی های آسیایی 2018 اعزام کند. پیش بینی ما از اعزام این ورزشکاران با توجه به افتخارآفرینی و پتانسیل بالای آنها در 3 سال گذشته، کسب 3 مدال رنگارنگ خواهد بود.

وی ادامه داد: اندونزی بهترین تیم سنگ نوردی سرعت را در آسیا دارد و این موضوع، کار ما را در مسابقات آسیایی بسیار سخت و تلاش‌مان را دو چندان می کند اما با توجه به پتانسیل بالا و توانایی ورزشکاران ایرانی، امید به کسب مدال بسیار زیاد است. ورزشکاران ما تا کنون 5 مرحله اردو را پشت سر گذاشته اند و بنا داریم قبل از مسابقات جاکارتا، 3 مرحله اردوی دیگر را برای ورزشکاران ترتیب دهیم.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در پایان تصریح کرد: البته ورزشکاران خود را به مسابقات بین المللی مختلفی اعزام کرده ایم و این روند تا قبل از مسابقات آسیایی جاکارتا ادامه خواهد داشت تا ورزشکاران ما از تجربه و آمادگی کاملی برخوردار شوند.

602

کد خبر: 959448

وب گردی

وب گردی