کلاس های ترم جدید دانشگاه آزاد تهران مرکز در سوهانک برگزار می شود

مدیر کارگروه جابه‌جایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به سوهانک، آخرین جزئیات این پروژه را تشریح کرد و گفت: از ابتدای مهر 97 کلاس‌ها در محل جدید دانشگاه واقع در سوهانک برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دیگر رسانه های ایسکانیوز، محمدرضا تجلیل با تشریح آخرین جزئیات انتقال دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌مرکزی به سوهانک، اظهار کرد: تا پایان تیرماه همه برنامه‌های ترم جاری طبق روال گذشته انجام می‌شود و دانشجویان در مقوله امتحانات، نتایج و... به دانشکده‌های خود مراجعه خواهند کرد و تغییری در این زمینه نخواهیم داشت.

تجلیل درباره ترم تابستان واحد تهران مرکزی گفت: ترم تابستانی در دو گروه درس‌های عمومی و علوم پایه صرفاً در دو مجتمع ولیعصر(عج) و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ارائه شده است. یعنی همه دانشجویان دانشکده‌های مختلف تهران‌مرکزی برای گذراندن ترم تابستانی به این دو مجتمع مراجعه خواهند کرد؛ از شهریور 97 برنامه جابه‌جایی عملیاتی خواهد شد و دانشجویان به مجتمع ولایت سوهانک منتقل می‌شوند. از ابتدای مهرماه نیز کلاس‌ها در محل جدید واقع در سوهانک برگزار خواهد شد.

راه‌های دسترسی به دانشگاه آزاد اسلامی تهران‌مرکزی در سوهانک

وی درباره مسیرهای دسترسی به محل جدید واحد تهران‌مرکزی گفت: یکی از مسیرها خطوط بی‌.آر.تی است که از شهرری حرکت می‌کند و به ابتدای کوی لاله می‌رسد که در واقع ابتدای خیابانی است که به مجتمع سوهانک منتهی می‌شود و فاصله‌ای حدود 300 متر با این مجتمع فاصله دارد. روش دوم استفاده از مترو است که ایستگاه متروی قائم(عج) حدود 500 متر با مجتمع سوهانک فاصله دارد. خطوط تاکسیرانی نیز برای انتقال دانشجویان فعال خواهند بود. دانشجویانی که قصد تردد با خودروی شخصی داشته باشند نیز با محدودیتی از لحاظ پارکینگ روبه‌رو نخواهند شد. علاوه بر این مجتمع سوهانک در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد قرار ندارد.

معاون عمرانی واحد تهران‌مرکزی خاطرنشان کرد: محل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید در زمان‌بندی مقرر اعلام خواهد شد که احتمالاً در همین مجتمع ولایت خواهد بود. دانشجویان ترم‌های گذشته نیز از طریق سایت و به صورت غیرحضوری ثبت نام خواهند کرد.

مدیر کارگروه جابه‌جایی واحد تهران‌ مرکزی به سوهانک اظهار کرد: 9 دانشکده به مجتمع سوهانک منتقل خواهد شد که شامل دانشکده‌های مدیریت، اقتصاد و حسابداری، حقوق و علوم سیاسی، رسانه و ارتباطات، زبان، تربیت بدنی، علوم اجتماعی و هنر می‌شود. البته به دلیل اینکه برخی زیرساخت‌های دانشکده هنر مانند پلاتوهای نمایش، آتلیه‌ها و فضاهای اختصاصی آن هنوز آماده نیست، صرفاً دانشجویان ورودی جدید به مجتمع سوهانک منتقل خواهند شد و دانشجویان فعلی در همان محل سابق باقی خواهند ماند.

منبع: آنا

202

کد خبر: 959573

وب گردی

وب گردی