رویگری: چند سال پیش فاتحه سینما را خواندم/ پهلوان زنده را عشق است

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: خیلی وقت است که فاتحه‌ی سینمای ایران را خوانده‌ام و دیگر امیدی به این سینما ندارم.

رضا رویگری در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز گفت: خیلی وقت است که فاتحه‌ی سینمای ایران را خوانده‌ام و دیگر امیدی به این سینما ندارم. هرچند که در چند سال اخیر به دلیل شرایط بیماری از این عرصه تا اندازه‌ای فاصله گرفته‌ام و فعالیتی نداشتم، شرایط جسمانی ام طوری شده بود که امکان بازی در فیلمی نداشتم.

وی در مورد شرایط جسمانی خود افزود: فیزیوتراپی و آب درمانی را شروع کرده‌ام و در حال حاضر شرایطم بهتر شده است. این روزها به آرامش احتیاج دارم و بدون شک به بهبودی کامل خواهم رسید.

رویگری از عدم حمایت مناسب سینماگران گفت: «پهلوان زنده را عشق است. کارهایی که در این روزها به من پیشنهاد شده یا خیلی کوتاه بوده یا کارهای بدی بوده، تا وقتی بازیگران و هنرمندان زنده هستند باید قدر آنها را دانست، اگر این طور نباشد و کمکی در این شرایط سختی بیماری و جسمی نیاید، بهتره قبرها رو بکنند و منتظر فوت همین چند نفری باشند که زنده هستند.»

وی ادامه داد: سال‌ها برای سینما کار کردم، ای کاش مسئولان کمی به فکر وضعیت درمانی و زندگی هنرمندان باشند تا تمام افرادی که در این عرصه فعالیت می کنند آرامش نسبی داشته باشند.

این روزها کار جدیدی از رویگری در سینما و موسیقی دیده نمی‌شود. آخرین کاری که در آن حضور داشت سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم بود که آن هم به دلیل وضعیت نامناسب جسمی، نتوانست در بیشتر از دو سکانس حضور داشته باشد و پروژه را همراهی کند.

501

کد خبر: 962377

وب گردی

وب گردی