راد: نقشم در «کاتیوشا» کوتاه شده بود/ با لولایی و داوود نژاد همکاری می کنم

بازیگر فیلم سینمایی «کاتیوشا» گفت: کار کردن با عطشانی تجربه خیلی خوبی است. انعطاف‌پذیری و خوش اخلاقی عطشانی را دوست دارم.

خشایار راد در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز گفت: کاتیوشا تجربه‌ خیلی خوبی بود. در ابتدای کار نقشی را گرفتم و قرار بود همان را بازی کنم، اما کار دیگری پیشنهاد داشتم که برای آن به شهرستان رفتم. وقتی برگشتم نقشم خیلی کوتاه شده بود و با همان نقش کوتاه توانستم انجام وظیفه کنم.

بازیگر کاتیوشا ادامه داد: کاتیوشا چندمین همکاری‌ام با علی عطشانی بود. جدیت در کار و خوش اخلاقی با اعضای پروژه از ویژگی‌های خوب عطشانی در روزهای فیلم‌برداری است. عطشانی در کار تغییرپذیری خوبی دارد و اگر بازیگران پیشنهادی بدهند که برای کیفیت کار مناسب باشد، حتمااز آن استفاده می‌کند.

راد در مورد فعالیت هنری خود افزود: «در کنار هم» یک سریال 40 قسمتی است که هر روز از تلویزیون پخش می‌شود و در این کار بازی می‌کنم. همکاری دیگری با پروژه‌ «مسافر شهر زیر زمینی» داشتم که به زودی پخش خواهد شد. در حال حاضر مشغول پروژه «زندگی شگفت‌انگیز است» هستم و در این سریال 7 قسمتی با حمید لولایی، سحر ولدبیگی، رضا داوودنژاد و افسانه ناصری همکاری می‌کنیم. این سریال از عید قربان تا عید غدیر از تلویزیون پخش خواهد شد.

خشایار راد هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون است که با «قطار ابدی» از سال 1378 کار خود را آغاز کرد و هم اکنون در پروژه‌های سینما و تلویزیون نقش آفرینی می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 965555

وب گردی

وب گردی