آقای روحانی  رئیس‌جمهور ایران هستید یا سوئیس؟!

نماینده قم گفت: آقای رئیس جمهور از ابتدای دولت تا کنون یک جلسه مبارزه با قاچاق را با حضور خودتان تشکلی نداده اید.

به گزارش ایسکانیوز ، مجتبی ذوالنور نماینده قم امروز سه شنبه 6 شهریورماه در جلسه سوال از رئیس‌جمهور اظهار کرد: بحث کاهش قاچاق را رئیس جمهور فرمودند، در آمارها، همه کاهش واردات را ذکر کردند، من فقط یک حساب دو دوتا 4 تا می کنم؛ اگر این آمارها صحت دارد باید در جایی نمود کند.

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور از ابتدای دولت تا کنون یک جلسه مبارزه با قاچاق را با حضور خودتان تشکلی نداده اید، مردم یادشان است که فرمودید با اجرایی شدن برجام تمام تحریم ها لغو خواهد شد و گفتید که من به مردم قول می دهم علاوه بر تحریم های هسته ای تحریم های اقتصادی را حل می کنم،

نماینده مردم قم گفت: آقای رئیس جمهور فرمودید که با 300 بانک خارجی ارتباط برقرار کردید، بگویید این با بانک های بزرگ اروپاست یا کوچک؟ اگر مشکل نرم افزار است، چرا با بانک های کوچک و درپیتی مشکلی نداریم، اما بانک های برزگ مشکل داریم؟ پس بحث نرم افزار نیست.

ذوالنور ادامه داد: دوسال پیش که ما مشکل FATF نداشتیم، پس چرا بانک ها با ما ارتباط نداشتند، اگر صد مورد FATF حل شود، باز هم چون بانک های بزرگ تحریم هستند فایده ای ندارد. شما در سال سوم دولت خود در جلسه افطاری با مقام معظم رهبری فرمودید که 2میلیون و 500 هزار شغل ایجاد کردید و سال بعد آقای جهاگیری اعلام کردند 700 هزار شغل که جمع آنها در 4 سال می شود 3میلیون و 200 هزار شغل، اما امروز می فرمایید در 5 سال 2میلیون 700 هزار شغل، تضاد های آماری درباره اشتغال را باید چگونه بفهیم؟

نماینده مردم قم تصریح کرد: در نطق تبلیغاتی فرمودید که آمارها لازم نیست و در هر خانه ای یکی دو بیکار است، با حلوا حلوا که دهن مردم شیرین نمی شود، مشکل سوء مدریت است، مشورت نکردن با کارشناسان و خود شیفتگی است. همیشه کاسه کوزه ها باید سر مردم خورد شود؟

حجت‌الاسلام ذوالنور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی که از سوال کنندگان رئیس‌جمهور بود در کنایه‌ای به روحانی گفت: آقای روحانی، شما رئیس‌جمهور سوئیس هستید یا ایران؟

کد خبر: 966913

وب گردی

وب گردی