نشست سراسری مدیران گروه معارف اسلامی در واحد یادگار امام (ره) برگزار می شود

نشست خبر دکتر سعید قاضی مغربی رئیس واحد یادگار امام (ره) شهرری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص سومین نشست سراسری مدیران گروه و اعضای هیات علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد یادگار امام (ره)، دکتر قاضی مغربی در ابتدای این نشست با توجه به برگزاری نشست های اول و دوم مدیران گروه و اعضای هیات علمی گروه معارف اسلامی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و واحد شیراز ، از برگزاری سومین نشست سراسری مذکور در واحد یادگار امام (ره)شهرری خبر داد و گفت: دانش افزایی، بصیرت افزایی و به روزرسانی دانش و معلومات اعضای هیات علمی گروه معارف اسلامی از اهداف اصلی برگزاری این نشست است.

وی افزود: با توجه به گسترش فضای مجازی و مطرح شدن سوالات و شبهات جدید ضروری است که استادان گروه معارف در این نشست با شبهات جدید و شیوه های پاسخ گویی آشنا شوند و با بهره گیری از شیوه های جدید متناسب با شرایط دانشجویان، پاسخگوی شبهات و سوالات آنان باشند.

دکتر مغربی با بیان اینکه مخاطبان ما اساتید گروه معارف هستند، گفت: حدود 400 نفر از مدیران و اساتید گروه معارف اسلامی سراسر کشور در واحد یادگارامام (ره)شهرری حضور پیدا می کنند و فضای تعاملی مطلوبی برای آنان ایجاد می شود و انشاالله با این رویکرد کار عظیمی در این راستا صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: این نشست با حضور اساتید معارف در حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با امام و شهدای انقلاب اسلامی در صبح شنبه آغاز می شود و دکتر ولایتی رئیس هیأت موسس و هیأت امنا و دکتر طهرانچی،سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از سخنرانان این نشست خواهند بود. نشست های تخصصی نیز بعدازظهر روز شنبه و صبح و بعدازظهر روز یک شنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 967987

وب گردی

وب گردی