ویژه‌ برنامه‌ی کانون برای «روز ملی سینما«

به مناسبت روز ملی سینما چهارشنبه (۲۱ شهریور) آثاری از عباس کیارستمی، فرشید مثقالی، نورالدین زرین‌کلک، علی‌اکبر صادقی و... به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همراه با نمایشگاهی از پوسترهای سینمایی و کتاب فیلم‌های کانون در سینما کانون به صورت رایگان به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز و به نقل اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ ۲۱ شهریور در تقویم رسمی به عنوان روز ملی سینما نام‌گذاری شده است. به همین مناسبت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ویژه برنامه‌ای آثاری از تولیدات قدیمی‌اش را برای تمامی علاقه‌مندان سینما به‌ویژه سینمای کودک به نمایش می‌گذارد.
اکران فیلم‌های این برنامه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ روز چهارشنبه (۲۱ شهریور) در سالن سینما کانون و به صورت رایگان برای تمامی گروه‌های سنی است.

در این برنامه آثاری از نورالدین زرین‌کلک، مسعود کیمیایی، امیر نادری، علی‌اکبر صادقی، ناصر تقوایی و نعمت حقیقی به نمایش در می‌آید.
همچنین بخش ویژه در دو برنامه به مروری بر فیلم‌های کوتاه عباس کیارستمی از ساعت ۱۲ تا ۱۲:۴۵ و مروری بر آثار فرشید مثقالی از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ اختصاص دارد.

در بخش جنبی نیز نمایشگاهی از پوسترهای قدیمی و کتاب فیلم‌های انتشارات کانون برپا است.
همچنین در این بخش دو کارگاه ساخت انیمیشن برای کودکان و تمامی علاقه‌مندان این رشته از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ صبح و ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ بعدازظهر با حضور هدی اثنی‌عشری، انیماتور و مدرس دانشگاه و مهرانگیز اخوی، مربی مسوول مرکز شماره‌ی ۲۵ کانون تهران برگزار می‌شود.
ویژه برنامه‌ی نمایش فیلم‌های کانون چهارشنبه (۲۱ شهریور) از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در سالن سینمای مجتمع کانون پرورش فکری کانون واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، نبش کوچه‌ی چهارم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 968934

وب گردی

وب گردی