چنگیز: نباید تقصیر را به گردن یک نفر انداخت/ باید برای دربی، تدارک ویژه ببینیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نباید تقصیر را به گردن یک نفر انداخت ولی نمی توان کتمان کرد اخراج مدافع استقلال در از دست رفتن روحیه بازیکنان تأثیر داشته است

عبدالعلی چنگیز در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد حذف تیم فوتبال استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال بازی خوبی انجام داد. هر چند در بازی رفت مقابل السد در تهران 3 بر یک شکست خوردیم اما به قدری خوب بازی کردیم که می توانستیم تیم قدرتمند قطری را در خانه اش ببریم و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسیم.

وی ادامه داد: اخراج مدافع استقلال، تمام برنامه های کادر فنی را به هم ریخت. البته نباید تقصیر را به گردن یک نفر انداخت ولی نمی توان کتمان کرد در از دست رفتن روحیه بازیکنان تأثیر داشته است چرا که وقتی تیمی در خانه حریف 10 نفره می شود، تا حد زیادی روحیه خود را از دست می دهد و نسبت به جبران نتیجه، ناامید می شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: با این حال نباید تمام اهداف خود را نابود شده ببینیم. باید تمام تمرکز خود را روی لیگ برتر بگذاریم و مخصوصا برنامه های ویژه ای برای دربی در نظر بگیریم چرا که پیروزی مقابل پرسولیس می تواند هواداران ناراحت و عصبانی استقلال را آرام کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 970191

وب گردی

وب گردی