کمک های نقدی سازمان ملل متحد به 22 هزار خانواده آواره یمنی

کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان از کمک های نقدی خود به 22 هزار خانواده آواره یمنی از استان الحدیده در آگوست گذشته خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان اعلام کرد به 22 هزار خانواده آواره از استان الحدیده در غرب یمن در آگوست گذشته کمک های نقدی ارائه کرده است.

این سازمان در گزارش خود افزود: برای رفع نیازهای رو به افزایش آوارگان الحدیده کمک های مالی برای 22 هزار خانواده آواره که جمعیتی بالغ بر 140 هزار نفر دارند ارائه شده است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: ارزش این کمک ها یک میلیارد ریال یمن (معادل حدود 4 میلیون دلار) بوده است؛ اما به مبلغ اختصاصی به هر خانواده اشاره نشده است.

این گزارش ادامه داد: 73 درصد از این مبلغ برای سرپناه آوارگان اختصاص داده شده تا بتوانند با آن خانه اجاره کنند.

کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان همچنین کمک هایی را برای 100 هزار آواره از الحدیده از ژوئن گذشته هزینه کرده است.

در بخش دیگری از این گزارش می خوانیم: کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان کمک های خود را همراه با افزایش تعداد غیر نظامیانی که از منازل خود فرار کرده و نیازهای انسانی آنها گسترش خواهد داد.

پنجشنبه گذشته دفتر هماهنگ کننده امور بشر دوستانه سازمان ملل متحد در یمن از آواره شدن بیش از 76 هزار خانواده در پی درگیری های استان الحدیده از ژوئن گذشته خبر داد.

کد خبر: 970657

وب گردی

وب گردی