زیرمجموعه آخوندى از او حرف شنوى ندارند/ مهر تایید بر ناکارآمدی مشاوران وزیر راه

نماینده مجلس شوراى اسلامى گفت: وزیر راه و شهرسازى مشاوران خوبى در این حوزه ندارد، به همین دلیل آخوندی نتوانست موفقیت چندانى از خود در این حوزه بر جاى بگذارد.

شمس الله شریعت نژاد نماینده مجلس شوراى اسلامى در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادى ایسکانیوز، در خصوص امضا جهت استیضاح آخوندى، وزیر راه و شهرسازى اینگونه بیان کرد و گفت: مشکلات در حوزه راه‌سازى، کم و کاستی‌هاى موجود در اقدامات عمرانى و همچنین ضعف در مدیریت ایشان باعث شد تا تعدادى از نمایندگان تصمیم به استیضاح او بگیرند.

او در ادامه بیان کرد: صحبت‌هاى مطرح شده درخصوص تفکیک وزارت راه و شهرسازى باعث ایجاد سردرگمى در مجموعه ادارات کشور شده است، به طور یقین حتى یک نفر از مجموعه آخوندى هم از این اقدام راضى نیست، این موضوع وضعیت وزارتخانه را از آنچه که هست بدتر خواهد کرد.

شریعت نژاد اظهار داشت: در رابطه با درجه بندى راه‌هاى کشور بارها مذاکراتى با آخوندى صورت گرفت و او قول همکارى و پیگیرى را در این خصوص داد؛ اما متاسفانه هیچ گونه تصمیم درستى در این زمینه اتخاذ نکرد و توجه چندانى به مشکلات مطرح شده از سوى نمایندگان نداشت.

به عقیده این نماینده مجلس، درست است که بخشى از مشکلات موجود ناشى از کمبود بودجه است؛ اما بخش دیگر این مشکلات عدم تدبیر و وجود بى انضباطى در این وزارتخانه است که آخوندى هیچ تلاشى را جهت بهبود وضع موجود از خود نشان نداد.

او در پایان تاکید کرد: احساس می‌شود آخوندى در این سمت موفق نیست و به هیچ عنوان زیرمجموعه‌هاى آخوندى آنطور که باید از او حرف شنوى ندارند، وزیر راه و شهرسازى مشاوران خوبى در این حوزه ندارد، به همین دلیل او نتوانست موفقیت چندانى را از خود در این حوزه بر جاى بگذارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 970709

وب گردی

وب گردی