دکتر طهرانچی شهادت هموطنان خوزستانی در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، شهادت جمعی از هموطنان خوزستانی در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت و با خانواده های شهدا و مجروحان ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز، شهادت جمعی از هموطنان خوزستانی در این حادثه را تسلیت گفت و برای مجروحان آرزوی سلامتی کرد.

در متن پیام سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت جانسوز تنی چند از هموطنان عزیز خوزستانی را به همه مردم شریف ایران، خانواده‏ های داغدار و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت می ‏گویم و برای مجروحان این حادثه تروریستی آرزوی سلامتی و شفای عاجل دارم‏.

اقدام تروریستی کوردلان فریب‏ خورده در سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس آن هم در سرزمین خون و مقاومت، گویای آن است که نقشه‏ های شوم بدخواهان این کشور برای برهم زدن نظم و امنیت ایران اسلامی پایانی ندارد و این بار مردم و کودکان بیگناه در کنار نظامیان سربلند، هدف تروریست‏ ها قرار گرفته‏ اند، اما بدخواهان بدانند که الگوی مردم شریف ایران برگرفته از مکتب حسینی و سیره ائمه اطهار (ع) است که سرافرازی و عزت را با ذلت و سرسپردگی عوض نخواهد کرد.

مطمئناً نیروهای مسلح از این خون ‏های به ناحق ریخته شده نخواهند گذشت و همانند گذشته توطئه دست‌نشانده ‏های منطقه‏ ای و اربابان این جنایتکاران باطل خواهد شد.

بی‏ تردید حفظ وحدت، پایمردی مردم و مسئولان برابر زیاده‌خواهی‏ های سلطه ‏گران و برخی مرتجعان منطقه‏ ای عامل پیروزی و موفقیت در این دوران گذار خواهد بود و ملت ایران همانند گذشته با سرافرازی به مسیر پیشرفت و توسعه خود ادامه خواهد داد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی مجدد با خانواده‌های داغدار شهدای حادثه تروریستی اهواز، از خداوند منان برای این عزیزان صبر و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل خواستارم.

محمدمهدی طهرانچی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام /

کد خبر: 970998

وب گردی

وب گردی